Snoey

Meedenker
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Alles in 1 op reis...plus de XL

Had "alles op in 1 op reis " ingeschakeld.
Vanwege te weinig bundel deze eerst uitgeschakeld, en daarna de XL-versie ingeschakeld.
Toch zijn nu beide bundels zichtbaar in de My Vodafone app...en worden ook van beide bundels Mb's afgeschreven/gebruikt.
DIT LIJKT MIJ NIET GOED!!!
Ik heb toen de XL bundel uitgeschakeld en de gewone versie weer aan.
Nu staat er in de app zelfs 2x de normale versie én ook nog de XL versie "ingeschakeld" oftewel zichtbaar.
Wat is hier aan de hand aangezien onderaan in het overzicht "Buitenland" staat: Bijgewerkt tot 31-12-2020 om 19:50 ????????
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Snoey
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Ik was schijnbaar iets te voorbarig, want het één en ander heeft zich vanzelf opgelost.....het werkt nu zoals het hoort ????

Bekijk in context

6 Reacties 6
Snoey
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Heeft iemand anders hier ook last van, of gehad?
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je aan om hiervoor de klantenservice te bellen. Zij kunnen met jouw meekijken wat er ingeschakeld is.
Echter als eerst de alles in 1 op reis is ingeschakeld geweest en er is gebruik van gemaakt dan zie je deze bij tegoeden staan. Zet je vervolgens op de zelfde dag de xl aan dan zie je deze ook er tussen staan met de tegoeden. De kleine variant verdwijnt daarna.
Echter betaal je voor die dag dan 2 euro en 4 euro (mits er gebruik van gemaakt is)
Snoey
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Ik was schijnbaar iets te voorbarig, want het één en ander heeft zich vanzelf opgelost.....het werkt nu zoals het hoort ????
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te horen
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Fijn om te lezen dat het probleem is opgelost. We zullen dit topic dan ook binnenkort sluiten.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic