jwaterweg

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alles in 1 op reis in Kroatië staat aan, maar mijn beltegoed verdwijnt als sneeuw voor de zon!!!

Ik heb mijn alles in 1 op reis aan gehad in Kroatië. Ik heb alleen data (ongeveer 1,5 Mb) gebruikt. In de Vodafone-app staat mijn databundel nog steeds op de volle 35 Mb, oftewel er is niets uit gebruikt. wel kreeg ik een SMS dat mijn beltegoed bijna op is. Blijkt er nog maar € 2,10 op mijn pre-paid tegoed te staan, terwijl dat na het aanzetten van Alles in 1 op reis nog zo'n ruim € 8,- was! Ik heb hier voor via de app op zaterdag een bericht gestuurd, nadat ditzelfde was gebeurd terwijl in Kroatië binnenkwam. In Duitsland en Oostenrijk werkte het wel goed. Ook maandag heb ik via de app een bericht gestuurd. En gisteren nog een keer via de mail via MijnVodafone. Ik heb echter nog steeds geen enkel antwoord gehad. Ik kan nu dus geen internet gebruiken met mijn telefoon, terwijl ik juist daarvoor de pre-paid sim-kaart had aangeschaft!!! Graag nu via deze weg wel een antwoord.
6 Reacties 6
jwaterweg
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb nu net een antwoord gehad op mijn eerste bericht van afgelopen zaterdag. Het blijkt dat er een storing is bij het berekenen van alles in 1 op reis. Is dat alleen in Kroatië? Zoals ik al schreef, ging het in Duitsland en Oostenrijk wel goed. Ik ga nl. binnenkort naar Italië. Kan ik daar alles in 1 op reis wel gebruiken?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo jwaterweg, er is geen sprake van een algemeen probleem waardoor de Alles-in-1 in een bepaald land niet werkt.

We zien op dit moment wel dat op sommige prepaid-nummers (ook alleen prepaid) af en toe beltegoed wordt afgeschreven terwijl de MB bundel van je Alles-in-1 nog niet leeg was. Dat gebeurt maar heel weinig en ook niet in een specifiek land.

Mocht dat nou opnieuw gebeuren op je nummer, bv in Italië, dan onthoudt de data even en neem als je terug bent in Nederland contact met ons op. Dan zorgen we dat onterechte kosten teruggezet worden op je beltegoed en hoef je niet elke dag met ons aan de lijn te hangen, want daar ben je niet voor op vakantie toch? 🙂
ETET

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Vorig jaar werkte Alles 1 op reis goed, en werd er iedere dag 2 euor afgeschreven. Dit jaar wordt er veel te veel afgeschreven. Dezelfde simkaart, hetzelfde toestel en dezelfde locatie. Terwijl de bundel aanstaat, zie je in de loop van de dag het saldo lager worden. Je bent dus inderdaad niet de enige. Af en toe probeer ik via de klantenservice het te herstellen, maar ik blijf aan de gang. Hopeloos.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo ETET, op een klein aantal nummers gebeurt dit helaas inderdaad. Zoals gezegd, onthoud even op welke dagen het gebeurt en neem contact met ons op als je terug bent (of eerder indien nodig natuurlijk). Dan zorgen we dat je je tegoed terugkrijgt.

Een oplossing is overigens in de maak maar die zal enige tijd kosten.
jwaterweg
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste moderator,

Binnenkort ga ik weer naar het buitenland. Ik ben dan ook wel benieuwd of dit probleem nu inmiddels is opgelost en ik zorgeloos gebruik kan gaan maken van Alles in 1 op reis?

Vriendelijke groeten,

Jacob
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Jacob, dat zou wel moeten. Maar mocht het nu toch weer gebeuren, dan zou ik je willen vragen om direct contact op te nemen met de klantenservice, via chat of via Facebook/Twitter. Mijn collega's kunnen dan terwijl je nog in het buitenland bent onze technische dienst inschakelen. We krijgen van dit probleem maar weinig voorbeelden waarbij mensen daadwerkelijk nog in het buitenland zijn, en onze technische dienst zou graag die voorbeelden hebben omdat ze dan het hele proces live kunnen volgen en kunnen zien wat er nu eigenlijk waar mis gaat.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic