lau29ams

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alles gaat fout bij verlenging

Beste medewerker,

Ik probeer al dik 2 weken mijn abonnement te verlengen, maar door een fout in jullie credit check programma (althans door een van jullie medewerkers) lukte mijn eerste bestelling niet. Dus maar nog een bestelling gedaan, in overleg met de klantenservice, en dan zou ik die andere moeten weigeren mocht ie toch nog bij me binnen komen. Een paar dagen later weer gebeld, jullie medewerker verzekerde me dat hij het magazijn had verlaten, dus er niks mee kon, ik moest maar wachten tot na de Pasen, medewerker 5 hing gewoon de hoorn erop op dinsdag omdat ze er niet uit kwam. Medewerker 6 kon me vertellen dat ie nooit het magazijn had verlaten en ik maar even moest wachten tot de backoffice het gefixt had, medewerkers 7 gooide ook weer de hoorn erop. Medewerker 8 zei dat ik maar gewoon nog een keer moest gaan bestellen. En medewerker 9 gooide weer de hoorn erop toen ik in de wacht stond . Medewerker 10 vertelde me dat het 5 tot 10 dagen duurt voordat oude bestellingen eruit uit gehaald worden, toen ik zei dat het al 14 dagen duurt, moest ik gewoon nog maar even wachten. Het spijt me zeer maar wat is dit voor kinderspeelplaats die klantenservice, en hoe zo is het zo ongelovelijj moeilijk om een verlenging aan te vragen?

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @lau29ams 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jeetje zeg, wat vervelend allemaal. 
Normaal zou zoiets natuurlijk gewoon vlekkeloos moeten verlopen. Omdat ik geen medewerker ben, kan ik je niet helpen. Maar gelukkig zijn er Vodafone medewerkers die je graag verder helpen. 

Morgen is er weer iemand van Vodafone online en die kan je verder helpen. Als jij alvast de informatie aanvult bij je profielinstellingen, dan kunnen ze gelijk voor je aan de slag. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @lau29ams

Ik zie dat het inderdaad niet van een leien dakje gaat wat betreft het verlengen van je abonnement. Er is gisteren opnieuw een order aangemaakt, maar ook deze wordt niet op de juiste wijze gevalideerd. Helaas heb ik via deze weg niet de rechten om dit voor je te corrigeren. Dit moet gedaan worden via mijn collega's van de afdeling verkoop. Ik wil je dan ook aanraden om toch even opnieuw te bellen via 0800-0560 (gratis) of een berichtje te sturen via Facebook

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic