Opgelost! Ga naar oplossing.
BacoBart wrote:
Hier ook 2 telefoons erbij met bovenstaande problemen. Gister een hele tijd met Nokia in de chat gezeten, toen leek het opgelost maar helaas. Er zit iets niet lekker in de Telefoon en Contacten app. Toen ik die beide gereset had, updates verwijdert, cache verwijdert , geforceerd stoppen en telefoon opnieuw opstarten leek het opgelost. Maar ja, daarna wil de app gewoon updaten en floep daar was het probleem weer. Daarna nog een keer geprobeerd, zelfde trucje en toen kwam wel het nummer door maar werd niet gekoppeld aan contact. Dit duurde ongeveer 3 minuten en toen was het hele probleem weer terug. De laatste optie die Nokia gaf was een soft reset, iets met power button en volume up maar als ik dat opzoek is het volgens mij een hard reset en ben je alles kwijt etc. … dus daar wacht ik nog even maar even mee.
(kleine aanvulling, NOKIA moet nu wel eens wat gaan doen, ik lees ook dat bij de NOKIA 6 een soortgelijk probleem zich voordoet en dat het op een NOKIA 6 ook nog wel eens zo kan zijn dat het nummer dat belt aan het verkeerde contact gekoppeld wordt, ook een fijne)
En getest en wel en ligt niet aan de sim en het netwerk, want doe je de sim in b.v. een samsung dan werkt alles prima en bellen met je nokia 7 plus gaat ook gewoon goed, Caller Id komt gewoon door, mits je niet naar een andere nokia 7 plus belt
groet
Bart
Energieboy wrote:
Hoi Revelt
Als je je Vodafone kaartje in een ander toestel doet, dan doet die het waarschijnlijk ook gewoon. Dan ligt het niet aan Vodafone ?
Het blijft gewoon vervelend en heb begrepen dat beide partijen er mee bezig zijn.
Revelt wrote:Energieboy wrote:Hai Energieboy
Hoi Revelt
Als je je Vodafone kaartje in een ander toestel doet, dan doet die het waarschijnlijk ook gewoon. Dan ligt het niet aan Vodafone ?
Het blijft gewoon vervelend en heb begrepen dat beide partijen er mee bezig zijn.
Het vreemde als ik een T-Mobile kaartje in de Nokia doe werkt het gewoon goed, dus dan zou je denken dat het niet aan het toestel ligt want zou het probleem ook met de T-Mobile sim moeten optreden.
en het vreemde is dan ook dat het bij mij ook op 15-juni is opgetreden.
Chenk wrote:
We is een update van de Contacten app in de Play store die het lijkt op te lossen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.