Tim

Ontdekker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Algemene update over levering iPhone 4S

We begrijpen dat iedereen die een iphone pre-order heeft geplaatst zit te wachten op het toestel.

Het goede nieuws is dat we toestellen van Apple hebben ontvangen en morgen, dus vrijdag 28 oktober beginnen met het uitleveren hiervan. Er kan vanaf morgen dus contact met je worden opgenomen.
Als dit niet meteen het geval morgen is, wacht dan even af tot na het weekend.

Groeten,
Tim
280 Reacties 280
macheng

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik post dit berichtje met mijn nieuwe iPhone 4s

Jawel

Maar niet via Vodafone verkregen !!!

Order geannuleerd, maar even de stad ingewandeld, en deze lag gewoon op voorraad bij de Kpn winkel.

Geen gezeur, afsluiten, en na kwartier de winkel uit wandelen met het toestel.

Zo kan het dus ook!!!!

Een maand gewacht op iets wat ook binnen een half uur gefikst had kunnen worden.

Halleluja
NeznirV

Gedreven Liefhebber
  • 90Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Thijssen,
 
Fair. Heldere uitleg, dit kan ik ook zeker met je eens zijn.
Helaas is het een beetje des Vodafone om ronduit laat te zijn met communicatie of informatie.
 
Wat betreft je toestel, super dat je dit EINDELJK hebt 😉
 
Misschien is het een idee om je "klacht" als verbeterpunt op het Forum in te dienen?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het idee heb omdat het Forum nieuw is en er een club Moderators achterstaan, die hardop uitspreken dat ze hard werken om eea te verbeteren dit van waarde kan zijn.
 
Verbeterpunten Vodafone Forum
 
Greetz,

Nez
 
jvangestel

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb inmiddels ook maar weer een keer gebeld. Zit nu al sinds 7 november te wachten op mijn toestel. Had deze telefonisch verlengd en mij werd verteld dat ik deze binnen 10 werkdagen binnen zou hebben (het betreft een iPhone 4S 16GB Black). Het verhaal is inmiddels wel bekend, er waren leveringsproblemen. Ik heb zo af en toe gebeld hoe het zat, en men kon mij helemaal geen informatie geven, dit was jammer, maar ik begreep het wel. 

Nu kreeg ik vorige week donderdag een smsje dat mijn iPhone bij Vodafone was afgeleverd en dat deze naar mij verzonden zou worden. Ik was natuurlijk hardstikke blij, en heb dus afgewacht. Nu had ik dinsdag nog steeds niets gehoord en heb ik maar weer gebeld naar Vodafone. Hier werd ik van het kastje naar de muur gestuurd. Eenmaal bij de juiste persoon werd er mij verteld dat mijn abbonnement nog omgezet moest worden (hoezo dat na een hele maand?!) en dat ze dat meteen gingen doen waardoor ik mijn iPhone binnen een paar dagen zou hebben.

Vandaag weer gebeld en gevraagd hoe het nu eigenlijk zat, bleek dat mijn verlenging helemaal nog niet doorgevoerd was, maar wel in het systeem stond ergens. Ik kreeg allerlei dingen te horen waar dat aan zou liggen maar heb toen maar besloten dat ik mn verlenging wilde annuleren. Dit kon ook niet want, ondanks dat ik gewoon telefonisch bij Vodafone mijn verlenging heb geregeld, dit was geregeld via een externe partij. Nu moet ik dus tot maandag wachten om te kijken of ik mijn order kan annuleren en 'm ergens anders kan halen, want hier in de stad liggen er honderden te wachten op een eigenaar, en inmiddels stukken goedkoper ook!
 
Al met al dus extreem ontevreden over hoe Vodafone dit allemaal gedaan heeft, en dan laat ik de wachttijd tot de levering van de iPhone naar Vodafone nog buiten beschouwing, omdat ze daar overal last van hadden.
newbie

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
weet iemand toevallig of ik nog korting kan krijgen (50%). ik heb namelijk wel al verlengd maar ik zie nu opeens overal kortingen.
maar heb nog geen telefoon ontvangen (wacht al een maand). Ik hoop dat me tel deze week komt!
Rvd

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Newbie
Ik wacht al anderhalve maand ik hoop ook dat hij deze week eindelijk komt maar dat is nog afwachten.
Die korting geld alleen voor telefoons die vanaf nu besteld worden omdat wij onze telefoons een maand of langer geleden besteld hebben zullen we denk nu niet ineens onder de kortings aanbieding vallen ook al hebben we onze telefoons nog niet ontvangen.
emirbajric

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik word helemaal leip van vodafone als ik heel eerlijk ben. 4 jaar lang ging het goed, en nu word ik telkens belazerd.
 
2 maanden geleden liep ik een vodafone winkel binnen, ik bestelde de witte iphone 4s 32GB. Mevrouw voerde het netjes in de computer, waarna ze vertelde dat ik ongeveer 3 weken moest wachten. Nja oke.. na 3 weken, nog geen bericht niks. Dus ik naar vodafone toe om te kijken hoe en wat, zegt een verkoper: ja welke heeft u besteld en wanneer? Ik geef mijn gegevens door, hij in de computer kijken, zegt ie; nee sorry hij is nog niet binnen. Ik begin aardig pissig te worden.
 
3 weken geleden.. word ik gebeld door vodafone, of ik tevreden was met mijn abbo en of ik wilde verlengen. Ik zei dat ik een iphone had besteld, die meneer: ik heb korting voor uw iphone, welke heeft u besteld?
Ik; de 32GB wit
Hij: ik kijk even in systeem, meneer.. u staat niet eens in het systeem..
Ik: ow dus ik wacht al 5 weken op NIKS?
Hij: ja dat klopt
 
HOEEE DAN?!
 
Vervolgens heeft hij de bestelling doorgevoerd.. nadat ik 2x ben voorgelogen in de winkel zelf..  ben ik 3weken verder, wat volgens hem 1week zou duren en heb ik nog STEEDS geen iphone.. MAAR.. vodafone is wel zo vriendelijk om mijn 'iphone'abbo in te laten gaan wat veeeeel duurder is dan mijn normale abbo..
 
Thanks vodafone, zo win je nog eens vertrouwen van klanten..
GoGo22

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mooi zo net track & trace nr ontvangen. Als het meezit krijg ik me iphone 4s 64gb (black) vandaag tussen 17 en 21 uur binnen. İnfo voor alle andere wachtende.
Rvd

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou ik heb nog steeds niks ontvangen behalve dat mailtje dat aanvraag nummerbehoud inwerking is gesteld.
nu krijg ik bij mijn huidige provider de volgende melding
1. Aanvraag ontvangen
 2. Aanvraag in behandeling genomen  3. Aanvraag beoordeeldJe aanvraag is op 12-12-2011 goedgekeurd. Na controle word deze door gezet naar je nieuwe telecomaanbieder.  4. Nummer is omgezet naar de nieuwe telecomaanbieder Gewenste porterings datum: 13-3-2012 Dus dan zou ik nu nog tot 13/03/2012 moeten wachten tot mijn nummer is overgezet naar vodafone of begrijp ik dat verkeerd?ik hoop niet dat dat het geval is want dat zie ik niet zitten ik wil graag weg bij mijn huidige provider.ik he  gewoon normaal een maand opzeg termijn en mijn abbo van 2 jaar is al in augustus verlopen dus snap niet helemaal waar die datum van 13 maart nu ineens vandaan komt dan.
Arno

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Net even met de klantenservice gebeld. Men heeft geen idee wanneer de 32GB black versie weer leverbaar zal zijn. Wachten maar weer
iphone1234

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb begin november besteld, 5x gebeld en ook nog gemaild, zelfde verhaal als iedereen, wachten, slechte informatie etc. Daarna mijn bestelling geannuleerd en gister opnieuw een bestelling gedaan, zojuist is mijn iphone 4s (16gb) afgeleverd. Ik snap er niets van, maar iedereen die nog wacht op de 16gig zou ik adviseren te annuleren en opnieuw (en met korting) te bestellen.
isense

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Boh man ben ik blij dat ik hem al heb... Als ik dit zo lees gaat er veel mis....
 
Sterkte mensen! hopelijk mogen jullie hem snel ontvangen!
GoGo22

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou ik wens iedereen veel succes en geduld met wachten. ik heb me iphone 4s 64gb versie binnen eindelijk !!..
 
tot ziens elders hier op de fora
jvangestel

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb vanmorgen maar weer eens gebeld met de klantenservice, en deze was deze keer onverwacht toch wel heel goed (ondanks dat volgens de medewerkster het systeem echt ENORM sloom was en ik dus 15 min aan de telefoon heb gehangen)! Er werd voor mij precies opgezocht waar mijn telefoon op dit moment is, en heb te horen gekregen dat de koerier hiermee nu aan het rondrijden is en deze dus vandaag aan zou moeten komen bij mij. Ik zit dus behoorlijk zenuwachtig te wachten, hopend dat de telefoon dan eindelijk binnen is en de soap ten einde komt.
japiejow

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo, normaal gesproken ben ik niet zo van het posten maar nu vind ik het wel tijd worden! na een aantal x gebeld te hebben over de status van mijn verlenging (iphone 4s 64gb) waar ze mij helemaal niks konden vertellen. nu heb ik gisteren mail gekregen dat de verlenging gelukt is en heb een ordernr gekregen! kan ik nu ook een keer mijn telefoon verwachten?
IPhoneMike

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben niet iemand die snel klaagt, maar het begint nu echt vervelend te worden.
Heb nu een Blacknerry en ben eind oktober gebeld door Vodafone of ik de Iphone 4S wilde bestellen, en dat wilde ik natuurlijk omdat ik me ook opgegeven had dat ik op de hoogte gehouden wilde worden. Zodoende wist men ook dat ik er één wilde bestellen.
Okdat ik in november 3 weken in het buitenland zit kan ik mijn mail e.d. niet missen dus als mijn abonnement direct omgezet zou worden mis ik al mijn mail die ik juist niet kan missen. Het toestel een 64 gb in de kleur zwart zou precies in die drie weken geleverd worden, en er is toen afgesproken dat het toestel direct de dag na thuiskomst geleverd zou worden. Mijn vrouw heeft op hetzelfde moment een witte 64 gb besteld en inmiddels al 3 weken in haar bezit. Het kan dus wel.
28 november geen bericht dus gebeld, blijkt bestelling wel genoteerd maar niet ingebracht.
Mededeling was hij is inmiddels op voorraad en met drie dagen heeft u hem dus in huis. 3 dagen later gebeld waar hij bleef, had namelijk geen bericht m.b.t. levering. Bleek bestelling wel ingebracht maar sta ik onderaan de lijst omdat de bestelling op 28 november pas is ingebracht.
Gisteravond eindelijk mail, orderbevestiging, dus hij komt er aan, nee dus want het is een orderbevestiging voor een witte en ik had toch echt een zwarte besteld. Gebeld is nu aangepast naar een zwarte, blackberry abo is weer teruggezet. Verwachte levering geen enkel idee bij Vodafone ze weten het echt niet.
Vanaf oktober 3 daadwerkelijke toezeggingen gehad, alle 3 de toezeggingen bleken loze beloftes, en door een fout van een medewerker zit ik zometeen al bijna 2 maanden te wachten omdat het systeem van vodafone geen orders in de toekomst in kan zetten. de medewerker moet het zelf in de gaten houden. Ik snap dat Vodafone afhankelijk is van Apple m.b.t. wat er uitgeleverd wordt, maar vindt het van de zotte dat de service van Vodafone bepaald wordt door het computersysteem waarmee gewerkt wordt waardoor men een fout niet kan herstellen en service kan verlenen aan een al jaren trouwe klant. 
De klant is duidelijk de dupe van het systeem waarmee men werkt. Je zou verwachten dat als het al meer dan 1 keer fout gaat men servicegericht werkt en de service verleend die iedereen als normaal ervaart. Dus als je aan de beurt ben voor een levering er ook daadwerkelijk geleverd wordt, dan wel dat je bij de eerstvolgende levering jouw toestel ontvangt.
 
Ben duidelijk teleurgesteld in de service van Vodafone.
Ben al heel wat jaren trouwe klant en uitermate tevreden, totdat ik besloot een IPhone tebestellen.
Wou dat ik mijn reservering in de Vodafone winkel niet geannuleerd had, dan had ik hem algehad.
 
Nu anderhalve maand verder en dus maar als een trauwe klant maar trauw wachten......... mar hoe lang nog????
CVM

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben ook niet zo een iemand die zo makkelijk post. Hier is mijn verhaal.
7 november een witte 16 gb via de site besteld. 8 november al het eerste emailcontact, vond het (toen nog wel) raar dat ik niets hoorde. Reactie? drie weken later. In de tussentijd verschillende malen telefonisch contact gehad. Ja hoor de order is geplaatst mevrouw. Er zijn meer orders dan telefoons, u moet dus nog even wachten. Pffff ben eigenlijk niet zo van het wachten. Op de site kan je helaas ook niets terugvinden, behalve dan dat ze nu korting hebben, krijg ik dat nu ook??? 
 
Maar goed vandaag een email van mijn bestelling ontvangen. Nou das fijn, maar je hebt er helemaal nog niets aan. Het is duister aan de kant van Vodafone, ik zou toch wel eens een datum willen hebben, maar ja ik ben niet de enige......
 
Al jaren lang telefoneer ik via Vodafone.... de spijt van het verlengen is er helaas wel. Had ik dat geweten dan was ik naar een ander gegaan. 
 
jvangestel

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb gisteren m'n iPhone 4s 16gb binnengekregen. Had vorige week donderdag een sms gehad dat ie bij Vodafone was aangekomen en zondag de orderbevestiging. Sinds de orderbevestiging is het dus redelijk snel gegaan en hoop dat het voor jullie ook zo wordt!
Arno

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Op 30 november abbonement verlengd en de 32GB black besteld.
Gister mail gekregen dat mijn abonnement was omgezet en vanochtend is de telefoon geleverd.
japiejow

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
oke dus als ik het goed begrijp komen ze onverwachts langs? heb dinsdag bevestiging gekregen via de mail! ik had namelijk begrepen dat er een afspraak gemaakt zou worden mbt het bezorgen van het toestel! vind het allemaal wel erg vaag en lang duren! en vind het vreemd dat er mensen zijn die later besteld hebben en het toestel al in bezit heeft!
japiejow

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
net maar weer eens gebeld! hij is met de koerier mee... morgen of maandag wordt die geleverd... weten jullie of je de iphone kunt volgen? (track&trace) ter info gaat om de 64gb black!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic