Ben niet iemand die snel klaagt, maar het begint nu echt vervelend te worden.
Heb nu een Blacknerry en ben eind oktober gebeld door Vodafone of ik de Iphone 4S wilde bestellen, en dat wilde ik natuurlijk omdat ik me ook opgegeven had dat ik op de hoogte gehouden wilde worden. Zodoende wist men ook dat ik er één wilde bestellen.
Okdat ik in november 3 weken in het buitenland zit kan ik mijn mail e.d. niet missen dus als mijn abonnement direct omgezet zou worden mis ik al mijn mail die ik juist niet kan missen. Het toestel een 64 gb in de kleur zwart zou precies in die drie weken geleverd worden, en er is toen afgesproken dat het toestel direct de dag na thuiskomst geleverd zou worden. Mijn vrouw heeft op hetzelfde moment een witte 64 gb besteld en inmiddels al 3 weken in haar bezit. Het kan dus wel.
28 november geen bericht dus gebeld, blijkt bestelling wel genoteerd maar niet ingebracht.
Mededeling was hij is inmiddels op voorraad en met drie dagen heeft u hem dus in huis. 3 dagen later gebeld waar hij bleef, had namelijk geen bericht m.b.t. levering. Bleek bestelling wel ingebracht maar sta ik onderaan de lijst omdat de bestelling op 28 november pas is ingebracht.
Gisteravond eindelijk mail, orderbevestiging, dus hij komt er aan, nee dus want het is een orderbevestiging voor een witte en ik had toch echt een zwarte besteld. Gebeld is nu aangepast naar een zwarte, blackberry abo is weer teruggezet. Verwachte levering geen enkel idee bij Vodafone ze weten het echt niet.
Vanaf oktober 3 daadwerkelijke toezeggingen gehad, alle 3 de toezeggingen bleken loze beloftes, en door een fout van een medewerker zit ik zometeen al bijna 2 maanden te wachten omdat het systeem van vodafone geen orders in de toekomst in kan zetten. de medewerker moet het zelf in de gaten houden. Ik snap dat Vodafone afhankelijk is van Apple m.b.t. wat er uitgeleverd wordt, maar vindt het van de zotte dat de service van Vodafone bepaald wordt door het computersysteem waarmee gewerkt wordt waardoor men een fout niet kan herstellen en service kan verlenen aan een al jaren trouwe klant.
De klant is duidelijk de dupe van het systeem waarmee men werkt. Je zou verwachten dat als het al meer dan 1 keer fout gaat men servicegericht werkt en de service verleend die iedereen als normaal ervaart. Dus als je aan de beurt ben voor een levering er ook daadwerkelijk geleverd wordt, dan wel dat je bij de eerstvolgende levering jouw toestel ontvangt.
Ben duidelijk teleurgesteld in de service van Vodafone.
Ben al heel wat jaren trouwe klant en uitermate tevreden, totdat ik besloot een IPhone tebestellen.
Wou dat ik mijn reservering in de Vodafone winkel niet geannuleerd had, dan had ik hem algehad.
Nu anderhalve maand verder en dus maar als een trauwe klant maar trauw wachten......... mar hoe lang nog????