Tim

Ontdekker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Algemene update over levering iPhone 4S

We begrijpen dat iedereen die een iphone pre-order heeft geplaatst zit te wachten op het toestel.

Het goede nieuws is dat we toestellen van Apple hebben ontvangen en morgen, dus vrijdag 28 oktober beginnen met het uitleveren hiervan. Er kan vanaf morgen dus contact met je worden opgenomen.
Als dit niet meteen het geval morgen is, wacht dan even af tot na het weekend.

Groeten,
Tim
280 Reacties 280
Munnikie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Eindelijk...
 
4 nov besteld...
 
Gister sms: We hebben goed nieuws. Uw bestelde Iphone us er en we gaan deze binnen enkele dagen uitleveren.
 
Ben benieuwd, ga er vanuit dat hij na het weekend geleverd wordt...
laan

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zucht...
 
Klantenservice maar weer gebeld; Foutje, microsim vergeten... To be continued...
 

Aantal

 
 Apple iPhone 4S 16GB White1 
  
 Micro SIM Postpaid0 
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Inderdaad frustrerend, maar.... stap, stap stap, Vodafone winkel, identiteitsbewijs tonen, nieuwe uSIM vragen, klaar, bellend de winkel uit...
 
Dus wanneer je echt wilt, kan het vanmiddag nog opgelost zijn 😉
Vincent12309

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo allemaal,
 
Ook ik heb de laatste weken veel problemen ervaren met de levering van de iPhone 4S.
Ik zal jullie mijn ervaringen besparen, echter heb ik wel een vraag.. Er is namelijk licht aan het eind van de tunnel:
Zojuist het volgende ontvangen: 
 
ArtikelenAantalPrijs
 
       Micro SIM Postpaid unpacked - 4 series1€ 0,00
 
       Apple iPhone 4S 16GB White MD239*1 
€ 16,18

 
Mijn vraag is dan ook, wat houd dit in?
Heb ik nu mijn telefoon volgende week?
 
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,
 
Vincent
rvdb

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik krijg er echt geen hoogte meer van. Tegen mij wordt gezegt dat vodafone geen levering heeft gehad van apple. Die zou er eind november zijn. Maar dan lees ik hier dat andere mensen hun toestel wel begin december krijgen. Dan is die levering er volgens mij wel geweest. Wel leuk dat je kalm wordt gehouden met kortingen. Maar ik bestel het toestel niet om korting op te krijgen. Weet iemand hoe het nou dan wel zit?
dieuwkiwi

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op maandag 21 november heb ik telefonisch mijn abonnement verlengd en de nieuwe witte 4S 16Gb besteld. Er is mij toen verteld dat het 4 weken kon duren voor ik mijn telefoon zou ontvangen en dat ik pas een bevestiging van mijn bestelling zou krijgen als de telefoon op vooraad zou zijn.
Gisteren is mijn abonnement omgezet en na een telefoontje vanmorgen kreeg ik te horen dat er vorige week een bestelling binnen is gekomen en dat deze week mijn telefoon bezorgd gaat worden. Ik ben benieuwd!!!
GoGo22

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou eerste week van December en ja hoor, net gebelt en wat krijg je te horen. GEEN VOORRAAD weten niet wanneer we ze binnen krijgen. Word echt niet goed van Apple en Vodafone. Waarom kom je in eerste instantie met een lul verhaal van eerste week december. Wat een k*t zooi is dit !!
dieuwkiwi

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat is gek. Mij is vanmorgen verteld dat ze vorige week een heleboel telefoons binnen hebben gekregen en ik heb daarna ook nog een mail gekregen dat mijn telefoon verzonden is.@GoGo22 welke telefoon had je besteld?
Theikebeike

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb abonnement via personeelssite verlengd.
Vandaag is mijn abonnementsvorm al aangepast aan het nieuwe aangevraagde abonnement.
Iphone ontvangen??????? nee dus..........
Bestelstatus pagina werkt niet (technical error).
Klantenservice kan niet in bestelstatus.
 
Wel rechtsreeks nummer gekregen om morgen vroeg te bellen.
 
Ben benieuwd.
Emiel675

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat een trieste bedoeling daar bij Vodafone!!!!!
Allereerst, wanneer er door overmacht een probleem met de bevoorrading is, is dat nog tot daar aan toe maar een deugdelijke informatievoorziening naar je klant toe is dan wel op zijn plaats!
Er wordt elke keer maar wat geroepen wanneer je achter je toestel aan belt naar een BETAALD nummer?!
 
Mijn verhaal:
28 oktober telefonisch iPhone 4s 64gb zwart besteld --> levering zal rond 11 november plaatsvinden (overigens géén orderbevestiging of wat dan ook ontvangen)
11 november geen levering, 12 november geen levering --> telefonisch contact gezocht; Jaah er zijn problemen met de levering van het toestel (goh)...even geduld, begin december komt er een grote levering binnen dus dan komt hij snel uw kant op!
1 december, toch maar even gebeld om te vragen hoe het er voor staat;  Nou meneer het duurt 3 tot max. 4 weken dat u uw toestel heeft waarop ik aangeef dat ik inmiddels op 1 dag na 5 weken aan het wachten ben... Ow ow, ik zal even voor uw navragen...Komt de dame bij me terug met de boodschap, uw toestel is vanmiddag opgehaald door de koerier dus hij zal morgen bij u aangeboden worden!
Nou ik kan niet ELKE dag op een pakketje zitten wachten dus ik besluit de dag er na, 3 december, zo te plannen dat ik het pakketje, bij mogelijk de 2e poging van de koerier, in ontvangst te kunnen nemen. Op 2 december helaas al geen berichtgeving van de koerier in de bus aangetroffen dat ze een 1e aflevering poging hebben gedaan maar ga er van uit dat het na 2 dagen toch zeker wél moet lukken om het pakketje bij mij te krijgen..
3 december, na een dag op het pakketje gewacht te hebben besluit ik rond 17.00h toch nog maar eens te bellen van hoe het nou precies zit... Nou meneer er is helemaal geen iPhone onderweg, we hebben afgelopen vrijdag 2 december wel een levering gehad dus mogelijk dat uw toestel volgende week geleverd wordt.. Ik vriendelijk doch heel dringend aangegeven dat ik nu wel een hele dag voor Jan Joker op een niet verzonden pakketje heb zitten wachten waarop de mevrouw reageert dat dat inderdaad wel vervelend is. Om dat een tweede keer te voorkomen moest ik maandag maar even terug bellen want dan zouden ze mij wel aan kunnen geven of het toestel dinsdag geleverd zou kunnen worden..
5 december, maar weer in de telefoon geklommen om duidelijkheid te krijgen, echter de enige duidelijkheid die ik krijg is dat ik nog maar even moet wachten want de meneer aan de telefoon is geheel niet op de hoogte van of er afgelopen vrijdag 2 december nou een grote levering is geweest of niet..
 
Samengevat: 5,5 week later en nog geen enkel uitzicht op wanneer er een telefoon geleverd gaat worden?! Wat een slechte en verwarrende informatievoorziening naar je klanten toe!! Vanuit Vodafone zelf komt ten eerste al niks, en als je er dan al achteraan belt, waar je ook nog eens voor moet betalen(?!), is de informatie ook nog eens onjuist!!
Daar waar Vodafone nog wel eens uitblonk in goede dekking en goede service, gaat het nu naar een erg amateuristische organisatie waarbij de dekking (toch primaire doel) ook nog eens achteruit gaat!
Aanrader? Zeker niet (meer)!!
macheng

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
en ik....ook nog steeds noppes...
 
8 nov bersteld
 
bijna een maand verder......nog steeds noppes.
 
(verlenging, 4S, 16GB zwart)
 
😞
dexter24

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
mmm Ik heb 2 december een smsje gehad van goed nieuws uw iphone word binnen een paar dagen verzonden... gisteren een mail gehad uw iphone is verzonden :S nou ik ben reuze benieuwd... heb de iphone 8 nov besteld als ik hem binnen heb dan laat ik het weten
dexter24

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Newbie : heb jij hem trouwens al want jij hebt ook 2 december dat smsje gehad?
Devis

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ong. zelfde verhaal als jij, en de postbode heeft m zojuist afgeleverd... 4s 16gb white, besteld 13-11
rhen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
22 nov besteld. Zojuist binnen gekregen 🙂 iphone 4s 16 gb zwart
jvangestel

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
7 nov besteld, wel smsje gehad, daarna niets meer vernomen...
 
EDIT: klantenservice gebeld, en ze zetten mn abbonement over een paar dagen over, zodat dan pas mijn iPhone wordt verstuurd. Dit betekent dat ik 'm eind volgende week binnen heb. Ik word hier toch wel heel moe van nu...
Arno

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
30 nov 32GB black besteld, heb inmiddels wel een ordernummer kunnen achterhalen, maar verder is het helemaal stil. Op de site staat nu dat het toestel tijdelijk niet leverbaar is. Straks maar weer even bellen
Iphone4s

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Fijn, die positieve verhalen van sommigen.
 
Nu de mijne;
4S, black 64GB, besteld op 21 OKTOBER 's morgens vroeg, als pre-order. Sindsdien zelf regelmatig de klantenservice gebeld, waar beloofd werd dat de telefoon "binnenkort" geleverd zou worden (of een vergelijkbare toezegging). Vanuit Vodafone krijg je niets te horen.
 
Ben nu aan mijn 7e week wachten bezig. Zit te denken om de order maar gewoon te cancellen en naar een concurrent te gaan die wel kan leveren.
 
Voor die enkeling die wel een toestel heeft ontvangen: heb er veel plezier aan! 
 
dexter24

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En ikwacht en ik wacht...als je mail hebt gehad van uw iphone is verzonden neem ik aan dat ik hem dan de volgende dag krijg!?!?
dexter24

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
oww een tip!! ga hierheen http://www.klacht.nl/klacht-melden/  en meld je klacht, deze gaan rechtstreeks naar een klachtenafdeling van vodafone en je krijgt de volgende dag al antwoord.. het werkt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic