M1999lokven

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Al half jaar geen tot slecht bereik 6824kt

Net klantenservice gesproken. Weinig oplossingsgericht;
"3G is onvoldoende sterk en mij iphone schakeld niet voldoende over naar 2G".

Ik heb sinds een half jaar zowel binnen als buiten mijn huis slecht tot geen bereik.
Vaak 'geen service' of maar 1 of 2 streepjes. Verder geen problemen in het land.
Gaat puur om mij huis en tuin.
De stituatie is niet veranderd, normale woning uit 1930, waar ik de afgelopen 5 jaar prima verbinding heb gehad.
Nieuwe sim kaart geprobeerd, nieuwe iphone geprobeerd.
Geen resultaat; gesprekken storen en vallen gewoon weg. Vaak 'geen service' en vaak een sms van gemiste oproep, terwijl ik niet aan het bellen was...

Oplossing volgens klantenservice; handmatig op 2G zetten als ik thuis ben. Niet echt Zakelijk Vodafone waardig.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
M1999lokven
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
MaartjeP, dank! Prachtig systeem dat forum! Complimenten dat jullie dat doen!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi M1999lokven,

Ik heb de dekking voor je nagekeken en ik zie dat de 3G dekking daar inderdaad niet goed is. Aangezien je toestel meestal standaard op 3G staat ingesteld zou dat inderdaad de reden kunnen zijn dat de dekking binnenshuis minder goed is. Normaal zou het dan inderdaad moeten helpen om je toestel op 2G in te stellen maar ik zie dat de 2G dekking op die postcode ook niet optimaal is.

Ik denk dat je in dit geval het beste een schriftelijke klacht kunt indienen zodat mijn collega's van de klachtenafdeling samen met jou naar een oplossing kunnen zoeken. Je kunt je klacht dan opsturen naar: Vodafone, afdeling Special Services, postbus 1500, 6201 BM, Maastricht.
M1999lokven
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
M1999lokven schreef:
Graag gedaan. En dank je wel! Altijd leuk om te horen! 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic