Ingding

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Al 3 dagen geen netwerk

Hallo,
 
Ik ben al jaren klant bij Vodafone en heb nog nooit klachten gehad. Nu echter wel.
 
Al 3 dagen lang heb ik helemaal geen netwerk. Ik kan niet bellen of smsen en ook niet op internet. Dit is zeer vervelend. Drie dagen geleden had ik s'ochtends nog netwerk en toen keek ik weer en ineens was het weg.
 
Kan iemand mij hierbij helpen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
geennetwerk

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
zojuist in de winkel geweest mijn probleem is opgelost ben zeer te vreden en zeer goed geholpen door de vodafone medewerkster er is dus indd een storing geweest maar of dat invloed heeft gehad op mn simkaart blijft de vraag die is/was dus beschadigd de medewerkster heeft mn nr en alles wat op de kaart stond omgezet op een nieuw simkaartje en kan weer gebruik maken van mijn toestel ook bedankt voor jullie informatie verder

Bekijk in context

9 Reacties 9
barbara1972

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
helaas hier ook....als ze me bellen..krijgen hun geen verbinding..vervolgens krijg ik wel een sms dat ik een oproep heb gemist
de ene keer kan ik wel bellen en de andere keer niet....word er niet goed van
hoor meerdere klachten hierover en hoop dat vodafone hiermeer over weet
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
@beiden,

Welkom op het Forum!

Er zijn op dit moment geen grote verstoringen bekend. Daarnaast betreft het een specifiek probleem van jullie allebei.
Hebben jullie het toestel al eens uit en aan gezet? ( vast wel)

Indien ja, wil ik jullie toch verzoeken contact op te nemen met de Klantenservice.

geennetwerk

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
ook ik kamp dus al vanaf woensdag  11-01-2012 met dit probleem en woensdagochtend mn telefoon gewoon nog gebruikt en in de middag had ik geen netwerk meer kan niet smsen niet bellen niet gebeld worden en als ik wil bellen geeft mn telefoon aan dat het nr bezet is ? 1200 kan ik wel bellen maar optie 9 voor de klantenservice dus niet dan geeft ie aan dat deze dienst momenteel niet beschikbaar is ??? hoe kan dit??? ik heb een mail gestuurd naar de klantenservice maar tot heden nog geen antwoord is er iemand die meer weet aubt
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Met zo weinig informatie blijft het natuurlijk een wilde gok. Mijn eerste indruk is dat je een prepaid hebt met te weinig beltegoed. Of je beltegoed is niet meer geldig. Dit kan je opvragen met *101# op je telefoon.
 
geennetwerk schreef:
ook ik kamp dus al vanaf woensdag  11-01-2012 met dit probleem en woensdagochtend mn telefoon gewoon nog gebruikt en in de middag had ik geen netwerk meer kan niet smsen niet bellen niet gebeld worden en als ik wil bellen geeft mn telefoon aan dat het nr bezet is ? 1200 kan ik wel bellen maar optie 9 voor de klantenservice dus niet dan geeft ie aan dat deze dienst momenteel niet beschikbaar is ??? hoe kan dit??? ik heb een mail gestuurd naar de klantenservice maar tot heden nog geen antwoord is er iemand die meer weet aubt


geennetwerk

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
ik heb indd een prepaid toestel heb er van de week nog en sms blox opgezet er hier gewoon gebruik van kunnen maken en dat mn beltegoed op is of te laag wil dan niet zeggen dat ik geen sms kan ontvangen en niet gebeld kan worden want ook dat is nu ineens het geval toch vreemd dat ik woensdag in de middag ineens niets meer kan terwijl ik er woensdag ochtend nog op mobiel internet heb gezeten en er gewoon gebruik van heb gemaakt maar als ik hier lees ben ik niet de enige met dit probleem. maar kom er nu maar is achter waar t aan ligt heb mn toestel al gereset etc maar niks helpt
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
geennetwerk schreef:
maar kom er nu maar is achter waar t aan ligt heb mn toestel al gereset etc maar niks helpt

Maar heb je Caspar z'n advies nu al gevolgd en zo ja, wat zegt je toestel nadat je die code hebt verzonden?
geennetwerk

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
als ik die code intik om dus mn beltegoed op te vragen is t geldig tot 1-11-2012  en mn zorgeloos blox tot 27-1-2012 inmiddels ben ik er dus vandaag achter dat ik wel gebeld kan worden en sms ontvang ik ook nu ist probleem als ik dus wil bellen nar mensen in mn contacpersonenlijst dat ze bezet zijn als ik dus n sms wil sturen verstuurd ie niks hij komt in mn outbox en word vervolgens verbroken mn 3g icoontje werkt dus ook niet die streepjes bewegen normaal onregelmatig alles blijft staan zoals t staat als ik mn browser wil openen krijg ik verbinding verbroken en   als ik wil synchroniseren krijg ik als melding geen netwerk maar ik ga anders maar naar de winkel want zit nu bijna een week zo en krijg van vodafone ook geen antwoord iedergeval bedankt voor de hulp hier
 
geennetwerk

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
zojuist in de winkel geweest mijn probleem is opgelost ben zeer te vreden en zeer goed geholpen door de vodafone medewerkster er is dus indd een storing geweest maar of dat invloed heeft gehad op mn simkaart blijft de vraag die is/was dus beschadigd de medewerkster heeft mn nr en alles wat op de kaart stond omgezet op een nieuw simkaartje en kan weer gebruik maken van mijn toestel ook bedankt voor jullie informatie verder
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Bedankt dat je ons even laat weten wat het probleem was. Hopelijk blijft alles nu goed werken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic