lis123

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Al 3 dagen geen bereik en 3G

Woensdag is het eigenlijk begonnen, geen bereik... soms staat er wel dat ik bereik heb, maar blijkt niet zo te zijn, 3G doet het niet, ik kan niet bellen, kan geen oproepen ontvangen en geen smsjes versturen/ontvangen. Dan zet ik mijn telefoon uit en aan dan heb ik weer even bereik, krijg ik van alles binnen (ook 3G doet het dan even), maar na een tijdje is dit weer allemaal weg.. erg lastig. Ik woon in Tiel. Weet iemand wat dit is, hoe dit kan en wat ik kan doen??
10 Reacties 10
nikkie90

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ook vanaf woensdag ochtend. Inmiddels heb ik mijn telefoon al 1000x opnieuw opgestart maar dat wil niet baten. Ik kan op de website van Vodafone nergens vinden dat er een storing is oid. Begin er nu echt moe van te worden, ik ben al bijna 10jaar trouwe klant maar na de zoveelste (lange) storing en ik weer onbereikbaar ben ga ik toch twijfelen of ik niet moet overstappen.
lis123
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Daar zit ik idd ook aan te denken. Dit kan gewoon niet! Ik kan ook nergens geen storing vinden... belachelijk.
KIP

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dit is weer dezelfde storing als in januari, maar zoals gewoonlijk krijg je van de moderators weer dezelfde nutteloze tips te horen.
Vodafone, onderken nou gewoon eens dat er weer een storing is!
lis123
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben bij de Vodafone winkel geweest... nieuwe SIM kaart erin... hij doet het nu als vanouds, al ongeveer 3 uur... dus ik hoop dat het hiermee opgelost is!
annekeb

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoi, precies dit probleem heb ik dus ook.........en al eerder gehad!! 😞  de vorige x heb ik uiteindelijk een nieuwe simkaart gekregen, waardoor ik dus wel tig telefoonnummers kwijt was. was uiteindelijk blij dat t opgelost was maar sinds 24-04 is het bij mij ook weer mis, maar ben er nog niet mee naar de winkel geweest. Heb echter gehoord dat er meer zijn met dit probleem 😉 ik heb de galaxy advance
annekeb

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ij het belezen van de andere berichten valt mij op dat dit blijkbaar bij iedereen rond dezelfde tijd gebeurt?  dan weet ik in ieder geval dat ik toch wel even  flink kan zeuren bij de winkel!!!
daang

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem. Netwerk kwijt, batterij die wordt leeggetrokken, en als enige 'oplossing' 10 keer per dag restarten. En dan krijg je in de winkel te horen dat er tientallen mensen zijn langs geweest met dezelfde klacht, maar dat je 'gewoon' moet afwachten en software updates in de gaten moet houden...
nikkie90

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
inmiddels zuigt hij inderdaad ook de batterij leeg.. Ik heb sinds januari een nieuwe telefoon (S3 mini) met de meest recente software en een nieuwe simkaart . Dus aan de simkaart en software kan het dan toch niet liggen? Inmiddels al 4 dagen onbereikaar. Vodafone wat gaan jullie hieraan doen?!!
Francis

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb hetzelfde probleem, met Sony Xperia Sola.
Geen netwerk én batterij snel leeg.
Ben bij BelCompany geweest: die herkenden dit probleem gelijk: hadden de laatste 2 dagen veel zelfde meldingen aan hun balie gehad over Vodafone. Hebben nieuwe simkaart gegeven, maar zeiden hierbij dat het waarschijnlijk niet zou helpen. Zeiden dat dit aan het netwerk van Vodafone lag en dat ze een melding aan Vodafone gedaan hadden.
 
Het nieuwe simkaartje hielp idd niet, dus gebeld met klantenservice.
Zij zeiden niks te kunnen vinden, maar hebben een soort update gemaakt. Moest toestel hierna uitzetten voor 10 minuten.
Dit was vanmiddag om ca 17.00 uur en tot op heden heb ik wel netwerk én lijkt de accu niet zo snel leeg te gaan. Hoop natuurlijk dat dit zo blijft....
 
Misschien ook even bellen met klantenservice?
 
RLJ

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,
 
Ik heb dus precies hetzelfde probleem, sinds 24 april. IEn ik kan de klantenservice ook niet bellen.
Wat ik begrijp is dat een nieuwe simkaart zou helpen, maar ik heb deze pas sinds januari!
Zijn er op dit forum ook Vodafone vertegenwoordigers die ons een antwoord/advies kunnen geven??
 
Ik heb trouwens een Galaxy S Advance.
 
Groet
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic