Warhoofd

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voutje bedankt....

Ik heb 23 Maart een aanvraag ingediend voor een abbo MET nummerbehoud bij vodafone ism de nieuwe Samsung Galaxy S4.
 
Mijn abbo bij de oude provider liep 13 April 2013 af en aangezien de Galaxy eind April zou komen, werd mij verteld dat ik het beste even mijn oude abbo kon laten doorlopen en dat ik dan gelijk kon overstappen naar vodafone bij de levering vd S4.
 
Afgelopen week kreeg ik toch een raar onderbuikgevoel, dus ik nogmaals contact gezocht met vodafone om te kijken of alles klopte: ALLES was in orde werd mij verteld.
 
Zaterdagmiddag 13:30 werd de S4 keurig netjes thuisbezorgd, dus ik de simkaart geactiveerd, kon een uurtje duren... NOT!
 
Om 17:38 krijg ik een sms van vodafone: uw aanvraag tot nummerbehoud is ontvangen en word in behandeling genomen... Pardon?
Om 18:35 nogmaal hetzelfde bericht; uw aanvraag is ontvangen...
Om 18:49 het verlossende sms-je, aanvraag is goedgekeurd, je stapt over naar vodafone op.... 27 mei
 
Ik vind het echt slecht geregeld en ben teleurgesteld.
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Warhoofd,

Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent, zo te lezen is het een erg vervelend verhaal! Via het forum kan ik je helaas niet helpen, omdat deze vraag te specifiek op jouw klantgegevens gericht zijn. Dat betekend niet dat we niets voor je kunnen doen. Neem even contact op met de Web Crew via Twitter Facebook of Hyves. Dan kunnen we nakijken wat er gebeurd is en de nodige ondersteuning bieden.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Warhoofd,

Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent, zo te lezen is het een erg vervelend verhaal! Via het forum kan ik je helaas niet helpen, omdat deze vraag te specifiek op jouw klantgegevens gericht zijn. Dat betekend niet dat we niets voor je kunnen doen. Neem even contact op met de Web Crew via Twitter Facebook of Hyves. Dan kunnen we nakijken wat er gebeurd is en de nodige ondersteuning bieden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic