imv

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Airpods actie, geen ziggo klant maar in MyVodafone staat van wel

Goedemorgen,

 
21 augustus heb ik een Vodafone Red unlimited sim only abonnement besteld. Ik kreeg daarbij de aanbieding dat ik vanwege mijn leeftijd korting kreeg op het abonnement en als ik geen ziggo abonnee was ook nog gratis AirPods. In mijn contract staat dat ik inderdaad Vodafone Young korting krijg, maar in MyVodafone staat dat ik korting krijg omdat ik Ziggo-klant ben. Dit ben ik helemaal niet. Morgen gaat als het goed is de sms met de link naar de actie verstuurd worden, ik hoop niet dat ik nu de actie misloop omdat dit verkeerd in het systeem staat. Weet iemand hoe dit zit?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @imv, goedemorgen!

Even een update vanaf deze kant. Het is heel knullig, maar je hebt de SMS niet ontvangen omdat je dit hebt uitgeschakeld bij je gegevens. Je hebt de SMS in dit geval niet persé nodig om de actie te claimen. Je kan via deze pagina de aanvraag indienen en aangeven of je de Apple Airpods of de Samsung Galaxy Buds FE wenst te ontvangen. Na goedkeuring zal het product binnen vier weken worden thuisgestuurd. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 14Posts
  • 3Oplossingen
  • 1Likes

@imv ik snap helemaal dat dit verwarrend is. Neem me niet kwalijk. 

Het staat er op deze manier wat dubbel in, maar die genoemde Ziggo korting is eigenlijk je Vodafone Young korting (vraag me niet waarom dit zo is aangegeven).

Maar: geen zorgen, alles staat dus verder wel goed. 

imv
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb nog geen sms met een link naar de aanbieding ontvangen. Wanneer kan ik deze verwachten?

Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 32Posts
  • 5Oplossingen
  • 4Likes

Hi @imv

De actie loopt nog. Ik verwacht dat je de SMS spoedig zal ontvangen 🙂

imv
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Roland  Ik heb tot op heden nog geen bericht gehad over de airpods. Is er iets meer over bekend wanneer ik de sms precies kan verwachten?

Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 32Posts
  • 5Oplossingen
  • 4Likes

Hi @imv

Knap balen dat je nog steeds geen bericht hebt mogen ontvangen. Dat gaan we uitzoeken voor je. Ik had de hoop dat je de SMS al ontvangen had, maar helaas. Nu heb ik meteen hier een escalatie voor aangemaakt. Het zit in elk geval in de pijpleiding. Je hoort wat van ons zodra we meer nieuws hebben. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @imv, goedemorgen!

Even een update vanaf deze kant. Het is heel knullig, maar je hebt de SMS niet ontvangen omdat je dit hebt uitgeschakeld bij je gegevens. Je hebt de SMS in dit geval niet persé nodig om de actie te claimen. Je kan via deze pagina de aanvraag indienen en aangeven of je de Apple Airpods of de Samsung Galaxy Buds FE wenst te ontvangen. Na goedkeuring zal het product binnen vier weken worden thuisgestuurd. 

imv
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ah, vandaar. Het is gelukt om de aanvraag in te dienen via de link, bedankt!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic