SandraJeroen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Afzender ontvangt foutmelding email

Sinds een paar weken ontvangt de afzender een foutmelding als deze mij een email stuurt. Maar ik ontvang de email wel. Enig idee hoe dit komt?
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi SandraJeroen
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat voor e-mail is dit? Het beste is om contact op te nemen met de provider van wie de mail is.
Mocht het gaan om een Ziggo mail adres dan kan je het beste je vraag stellen op de Community van Ziggo.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het inmiddels al opgelost? Of heb je dit aangekaart bij email provider?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Aangezien we geen reactie meer ontvangen hebben, is dit topic nu gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic