Linda27

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Afspraken worden niet nagekomen.

Ben al jaren klant maar het de service wordt er niet beter op met de jaren lijkt het. 

Ik heb een abbo en wilde verlengen. Ik neem altijd voor verlengen wel contact met de klantenservice en dat ging altijd goed. Nu had ik dus ook contact opgenomen en kreeg van de medewerker een aanbod van ipv 30 , 25 euro per maand voor sim only.

Ik heb dit geaccepteerd maar nu blijkt die korting niet toegepast te zijn. Terug contact met klantenservice en hoor je nee dit is alleen voor ziggo klanten. Daar is me dus nooit naar gevraagd en was de korting ook niet op gebaseerd. Allemaal via chat dus ook het aanbod van collega toegestuurd. Tja helaas niks aan te doen het staat op de website was het antwoord daarop.

Ik vind dit echt zo waardeloos dus je beloofd mensen iets maakt afspraken en dan achteraf nee toch maar niet. En dan ook nog zo bijdehand alsof ik het fout doe. Misleidend

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 83Posts
  • 11Oplossingen
  • 18Likes

Goedemorgen @Linda27

Allereerst welkom op de Vodafone community! Ik kan mij heel goed voorstellen dat je hier van baalt. Maar ik moet je hierin ook teleurstellen, want ik kan je die korting niet toekennen aangezien je geen Ziggo abonnement afneemt. Dat het wel is toegezegd is natuurlijk extra zuur, maar dit kan een vergissing zijn van de mederwerker, maar dat is gissen aangezien ik hier persoonlijk niet bij ben geweest. 

Wat ik wel wil benoemen is dat de fout zeker niet bij jou ligt, maar ik kan helaas dit niet goed maken en zorgen dat je alsnog die korting krijgt. Die is echt alleen op te voeren in combinatie met Ziggo. 

Mijn oprechte excuses. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12561Posts
  • 3612Oplossingen
  • 3288Likes

Hoi @Linda27 
Het is natuurlijk erg vervelend als de afspraak niet nagekomen is en dat je korting niet is meegenomen op je factuur maar ik denk dat het hier gaat om een miscommunicatie en dat zal Vodafone moeten uitzoeken. Er zal iemand van Vodafone hier online komen en die kan met je mee kijken wat er nu is gebeurd. Wil je alvast je gegevens aanvullen in je profiel want dan kunnen ze sneller zien en je direct antwoord geven. Geef ze even de tijd en dan hoop ik dat opgelost kan worden.

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 83Posts
  • 11Oplossingen
  • 18Likes

Goedemorgen @Linda27

Allereerst welkom op de Vodafone community! Ik kan mij heel goed voorstellen dat je hier van baalt. Maar ik moet je hierin ook teleurstellen, want ik kan je die korting niet toekennen aangezien je geen Ziggo abonnement afneemt. Dat het wel is toegezegd is natuurlijk extra zuur, maar dit kan een vergissing zijn van de mederwerker, maar dat is gissen aangezien ik hier persoonlijk niet bij ben geweest. 

Wat ik wel wil benoemen is dat de fout zeker niet bij jou ligt, maar ik kan helaas dit niet goed maken en zorgen dat je alsnog die korting krijgt. Die is echt alleen op te voeren in combinatie met Ziggo. 

Mijn oprechte excuses. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic