Erik2

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Afsluiten abbonement

Op 21-12-2017 heb ik bij een vestiging (Sneek) van Vodafone een abbonement afgesloten. op dat moment was de telefoon (iphone 7) niet op voorraad en zou deze besteld worden. Nummerbehoud is inmiddels goedgekeurd maar nog steeds geen telefoontje van de verstiging dat mijn telefoon klaar ligt. Aangezien ik niet in dezelfde plaats woon waar de vestiging zit en er ook geen telefoonnummer op internet staat vind ik het een beetje zonde om heen en weer te rijden. ik ben op 8 januari j.l langs geweest en toen lag er nog niks klaar. Is het normaal dat dit zo lang duurt terwijl ik via de website van Vodafone een iphone 7 binnen een paar dagen al thuis kan hebben?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Erik2,

Ai, dat is een poosje inmiddels. Ik kan helaas niet inzien of de winkel je telefoon heeft ontvangen. Je kunt het beste even de klantenservice hierover inlichten en uitleggen wat er aan de hand is.

Het klopt dat je inderdaad geen telefoonnummer van de winkel zal vinden (er is geen mogelijkheid de winkel telefonisch te benaderen).

Vriendelijke groet,

Bekijk in context

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Erik2,

Ai, dat is een poosje inmiddels. Ik kan helaas niet inzien of de winkel je telefoon heeft ontvangen. Je kunt het beste even de klantenservice hierover inlichten en uitleggen wat er aan de hand is.

Het klopt dat je inderdaad geen telefoonnummer van de winkel zal vinden (er is geen mogelijkheid de winkel telefonisch te benaderen).

Vriendelijke groet,
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic