SK19

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zie net dat er €5,= buiten mijn bundel gebruikt is en afgeschreven wordt. Dit blijkt voor Netsmart Aworld te zijn. Geen idee wat het is. Maak er geen gebruik van en ik heb mij hiervoor nooit aangemeld. Erg vervelend en ik wil hier niet voor betalen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.

Bekijk in context

4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Kan begrijpen dat je alleen wilt betalen waar je zelf voor hebt getekend! Via de website www.payinfo.nl kan je zien of er eventuele betaaldiensten aan je telefoonnummer zijn gekoppeld. Check dit even en laat het ons weten of het resultaat heeft geboden.

Vriendelijke groet,
SK19
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
Bedankt voor de reactie. Ondertussen heb ik mij afgemeld via Payinfo voor de dienst AWORLD waarvan ik geen idee heb wat het is en waarvoor ik mij nooit aangemeld heb. Ik blijf vreemd en onacceptabel vinden dat er zomaar kosten afgeschreven kunnen worden voor iets waar je je nooit voor hebt aangemeld en/of getekend hebt.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Dat kan ik goed begrijpen, ik durf alleen niet te zeggen waardoor deze berichtendienst op je telefoonnummer is beland. Je kunt het beste contact opnemen met de klantenservice (via het forum is dit niet mogelijk).

Vriendelijke groet,
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic