Mkaal001

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Activeren sim kaart, nano sim bij nieuw toestel

Gisteren in de Vodafone winkel een nieuwe SIM voor nieuw toestel gekregen. In verband met update van Vodafone systeem was het niet mogelijk in de winkel de kaart te activeren. Ik kreeg de kaart mee en kon het vandaag via de telefoon proberen. Vanmiddag gebed met 1200 en via menu getracht te activeren. Helaas doet de sim het nu (7 uur later) nog niet. Ik kan jullie niet via telefoon, niet via chat bereiken. Ik loop een beetje vast in jullie customer service, HELP MIJ!
1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hallo Mkaal001,

We zien je reactie nu pas. Sorry!

Is het inmiddels gelukt? Of ben je nog steeds niet bereikbaar?
Neem in dat geval dan even contact op met onze collega's via Facebook of Twitter.

Hoor het graag van je.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic