Joep1970

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Activeren eSIM

Sinds vandaag mijn eSIM voucher ontvangen maar krijg hem helaas niet aan de praat in mijn iPhone 11, het eSIM nummer lijkt niet gekoppeld te zijn aan mijn abonnement en is ook niet zichtbaar in My Vodafone. Wie kan mij helpen?

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Joep1970 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oh jee, dat is vervelend. Maar een eSIM kan ook niet praten 😉☺️. Nee sorry, alle gekheid. Ik denk dat je het beste even contact op kan nemen met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen gelijk met je mee kijken. Op de Community is er morgen weer iemand aanwezig die je kan helpen, dus ik denk dat het sneller gaat als je belt, of een chat start. Of kijk even via Facebook, daar kan je ook een privé bericht sturen, daar helpen ze je op volgorde (weet niet hoe druk het er is). 

En anders is er morgen hier weer iemand die met je mee kan spieken wat er aan de hand is. Of ga vandaag langs een Vodafone winkel, als er eentje in de buurt zit en open is. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Joep1970 

Welkom op de communtiy van Vodafone! Dat schiet niet op! Ik help je graag verder met het installeren en activeren van de eSIM. Voor de verificatie heb ik nog een aantal gegevens nodig. Kun je mij de volgende gegevens doorsturen in een privébericht:

-Voor- en achternaam

-Adres en postcode

-Geboortedatun en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

-Mobiele nummer en simkaartnummer (begint met 893)

Zodra ik de gegevens ontvangen heb, zal ik de eSIM toevoegen.

Ben je niet de contractant, dan mag de contractant hiervoor contact opnemen via de klantenservice. Mocht je al contact opgenomen hebben via een ander kanaal, dan hoor ik het ook graag!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb helaas niks meer van je gehoord @Joep1970. Is het inmiddels gelukt om de eSIM te activeren/installeren? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic