jmkerkdijk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Activeren OneNumber geeft melding 'geen 06-nummer beschikbaar'.

Goedemorgen,
Ik zit met een probleem dat het activeren van OneNumber echt onmogelijk lijkt te zijn. Ik heb allerlei stappen met de klantenservice doorlopen en zelfs opnieuw een My Vodafone account aangemaakt, maar het blijft maar niet werken. Ik krijg de melding dat er geen 06 is gekoppeld aan mijn account.. maar ik heb al jaren mijn abonnement bij jullie.

Ik zou dit graag willen gebruiken, maar ik vindt het wel veel gedoe met de klantenservice zo.

IMG_2729.jpg

Voordat er weer een standaard reactie mijn kant op komt het volgende. Deze acties zijn uitgevoerd.
1. iOS en WatchOS is up to date (18 en 11)
2. De myVodafone&Ziggo app is up to date (geen idee waar deze voor nodig is want de watch app opent de browser)
3. Mijn "My Vodafone" account is verwijderd door de klantenservice en ik heb hem opnieuw aangemaakt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
jmkerkdijk
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Opgelost m.b.v. de telefonische klantenservice. Er moesten wat aanpassingen worden gedaan binnen mijn account (alle gebruikers zijn nu samengevoegd)

Bekijk in context

6 Reacties 6
xJBx

Gedreven Raadgever
  • 138Posts
  • 8Oplossingen
  • 43Likes

Een Vodafone medewerker komt binnen kort langs om hier na te kijken.

Zorg in de tussen tijd even dat je persoonlijke informatie in je profielinstellingen staan, dan weet de Vodafone medewerker wie u bent en dan kunnen ze meteen kijken voor je. Je kunt dat HIER invullen.

jmkerkdijk
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Opgelost m.b.v. de telefonische klantenservice. Er moesten wat aanpassingen worden gedaan binnen mijn account (alle gebruikers zijn nu samengevoegd)

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3610Posts
  • 1097Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @jmkerkdijk 

Fijn om te lezen dat het is opgelost! Ik was gisteren ook al even bezig geweest, om het e-mailadres van de gebruikersprofielen te wijzigen naar het e-mailadres waarmee je ook inlogt in My Vodafone. Deze was namelijk anders en zodra dit was verwerkt wilde ik vandaag de gebruikers samenvoegen. Maar dit is al gedaan. Super! 🙂 Veel plezier van OneNumber.

Miepie55

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Cecilia, zou je mij ook kunnen helpen? Ik heb het zelfde probleem.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3610Posts
  • 1097Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @Miepie55 
Helaas lukt het bij jou niet om het ene gebruikersprofiel (eindigend op het emailadres met tele2.nl) uit je account te verwijderen. Hierdoor krijg je de foutmelding te zien, aangezien deze actief staat naast een profiel met het e-mailadres overeenkomstig met My Vodafone. Hier is door mijn collega vorige week een case voor aangemaakt naar onze technische dienst. We moeten in dit geval helaas afwachten op de case, sorry! 😞

Miepie55

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Helaas….. bedankt dat je het hebt geprobeerd. Ik zal geduldig wachten😁

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic