Monique.kalis

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verificatiecode ontvangen, maar niet aangevraagd. Hoe kan dit?

Goedemorgen, ik kreeg zojuist een melding /bevestiging van de aanvraag van een ferificatiecode, ik heb die niet aangevraagd en wil graag weten wie of wat deze code heeft aangevraagd en met welk doel?

2 Reacties 2
xJBx

Gedreven Raadgever
  • 139Posts
  • 8Oplossingen
  • 43Likes

Een Vodafone medewerker komt binnen kort langs om hier na te kijken.

Zorg in de tussen tijd even dat je persoonlijke informatie in je profielinstellingen staan, dan weet de Vodafone medewerker wie u bent en dan kunnen ze meteen kijken voor je. Je kunt dat HIER invullen.

Het kan zo zijn dat iemand geprobeerd heeft om in je account te komen, maar omdat tweestapsverificatie aan staat komt die gene niet verder. Ik zou je voor nu adviseren om je wachtwoord te veranderen, zodat je in ieder via die manier ook weer bent beveiligd.

Gebruik minimaal 12 karakters bij het maken van een nieuw wachtwoord.

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 97Posts
  • 8Oplossingen
  • 16Likes

Hey @Monique.kalis en welkom op de community! Als dit niet zelf aangevraagd is, snap ik zeker dat je je afvraagt waar dit bericht zo in eens vandaan komt.

Zoals @xJBx ook aangaf, zou het heel goed kunnen dat dit vanuit iemand anders zijn of haar handeling verstuurd is. Wijzelf zien alleen de sms, waar dit vandaan komt is ons ook onbekend en helaas niet te achterhalen. Het advies om je wachtwoord aan te passen is zeker een goede stap. Better safe then sorry!

Je kan het wachtwoord aanpassen doormiddel van deze stappen:
-Log in binnen My Vodafone.
-Klik rechtsbovenin op je mailadres.
-Klik op wachtwoord.
Vanuit hier kan je het wachtwoord aanpassen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic