René d

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Activeren OneNumber geeft melding 'OneNumber is unfortunately not bookable

Krijg elke keer een fout melding met het activeren van oneNumber  heb  aw7 en iPhone 12 met een redtogether abonnement met 4 deelnemers ik ben de hoofdgebruiker 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @René d 

Wat balen dat het niet lukt om OneNumber te activeren en je de melding: 'OneNumber is unfortunately not bookable' krijgt te zien. Toevallig is voor deze foutmelding vandaag een fix live gezet. Deze foutmelding zou dus eigenlijk niet meer voor mogen komen en we hebben ook al positieve geluiden gezien dat de foutmelding is verdwenen. Het is dan ook bijzonder dat jij deze foutmelding nog krijgt te zien. Heb je voor de zekerheid vandaag de Watch en jouw toestel al eens herstart? Zo niet, zou je dat eens willen doen en nogmaals de activatie willen doorlopen?

Wellicht ten overvloede, maar wel van belang. Check ook of je gebruik maakt van iOS 17.1 en WatchOS 10.1.
 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @René d 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Erg vervelend natuurlijk maar er is iemand op de community die je wel kan helpen. @Cecilia is werkzaam bij Vodafone en die kijkt met je mee. Heb nog even geduld aub.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @René d 

Wat balen dat het niet lukt om OneNumber te activeren en je de melding: 'OneNumber is unfortunately not bookable' krijgt te zien. Toevallig is voor deze foutmelding vandaag een fix live gezet. Deze foutmelding zou dus eigenlijk niet meer voor mogen komen en we hebben ook al positieve geluiden gezien dat de foutmelding is verdwenen. Het is dan ook bijzonder dat jij deze foutmelding nog krijgt te zien. Heb je voor de zekerheid vandaag de Watch en jouw toestel al eens herstart? Zo niet, zou je dat eens willen doen en nogmaals de activatie willen doorlopen?

Wellicht ten overvloede, maar wel van belang. Check ook of je gebruik maakt van iOS 17.1 en WatchOS 10.1.
 

René d
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Zojuist allebei opnieuw opgestart en iOS gecheckt maar doet het nog niet nog steeds zelfde melding  

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Bedankt voor de dubbelcheck, @René d! Heel gek dat je deze foutmelding nog krijgt te zien. Ik heb je gegevens intern doorgezet om te laten onderzoeken! 

René d
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@Cecilia @Het is nu uiteindelijk toch gelukt

bedankt

dickvr

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen,

 

Ik heb ook een probleem met activeren OneNumber

Ik heb net mijn nieuwe apple watch binnen (cellular uiteraard), laatste update erop

Iphone 15 max up to date

Naar de watch app, 'mobiel netwerk' 'configureer mobiel netwerk' is grijs, kan ik niet selecteren

Eronder staat 'Vf ondersteunt momenteel Apple watch niet'

Telefoon uit en aan, watch uit en aan, wifi uit aan,  biedt geen soelaas

 

Weet iemand een oplossing voor mij?

 

Vriendelijke groet

 

Dick Vreenegoor

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @dickvr, goedemorgen!

Volgende keer mag je hier gerust een eigen topic over starten, omdat jij een andere foutmelding krijgt te zien dan de topicstarter. 

Bij deze foutmelding is het van belang dat je controleert of jouw toestel beschikt over iOs 17.1 en WatchOs 10.1. Herstart vervolgens zowel jouw toestel als Watch. Ook is het van belang dat je Apple Watch binnen de EU is gekocht. Is de Apple Watch buiten de Europese Unie gekocht? Deze werkt mogelijk niet omdat deze een andere frequentie gebruikt.

Uit diverse ontvangen voorbeelden is gebleken dat er gebruik wordt gemaakt van iOS 17.2 als software op de iPhone. Dit is een beta-versie welke niet wordt ondersteund. Ditzelfde geldt voor WatchOS 10.2. Je dient de software bijgewerkt te hebben naar iOs 17.1  en watchOS 10.1. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic