Kelly87

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Actie abonnement i.c.m. Ziggo

Goedemiddag,

Ik heb een vraag over de actie die momenteel loopt samen met een Ziggo abonnement.
Ik ben al Ziggo klant (TV & Internet & vaste telefoon) en kreeg een mail over de actie.
Ik ben eens gaan kijken op jullie website bij de abonnementen en mijn oog was gevallen op de sim only 'Start L', van 1 gb data en 150 belminuten. Als ik op bestellen klik, zie ik de data niet veranderen in dubbele data (dus 2 gb). Klopt er iets niet, of wordt dit later gewoon verdubbeld na afsluiten van het abonnement?

En dan heb ik nog een vraag; ik heb nu een sim only abonnement bij Tele2. Ik zou wel graag mijn nummer behouden. Is dit mogelijk in het bestelformulier online, of moet ik hier apart even over bellen?
En zeggen jullie mijn huidge abbo bij Tele2 dan ook op, of moet ik dat zelf doen?

Vriendelijke groet,
Kelly
4 Reacties 4
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Kelly87, welkom op het Vodafone Forum! De gratis extra's worden inderdaad pas na het aansluiten toegevoegd. Dat gebeurt normaal binnen ongeveer een week. Het is wel belangrijk dat je adressen in My Vodafone en Mijn Ziggo hetzelfde zijn. Zowel het contactadres als het factuuradres. Zie ook https://vodafone.nl/non-stop.

In het formulier zie je ook de optie voor nummerbehoud. Hiermee zeggen wij je abonnement op. Meer informatie vind je terug op https://vodafone.nl/nummerbehoud.
Kelly87
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke, super! Bedankt Marc!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Kelly87, graag gedaan!
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic