Hallo,
ik probeer mijn account samen te voegen van vodafone en ziggo.
ik heb al een tijdje ziggo en pas 1 maand vodafone.
ik krijg wel steeds de optie in de browser om mijn account samen te voegen maar dan krijg ik de melding dat dit onmogelijk is.
als ik een nieuw account maak word er gezegd dat dit email adres al bestaat.
kan mijn ziggo & vodafone account niet gewoon samen gevoegd worden?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Da5ke
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Mijn advies, voeg ze niet samen. Daar zijn al zoveel mensen die last hebben van het samen voegen. Of het e-mail is anders of je wachtwoord is opeens anders. Dus als je het mij vraagt, doe niet en hou, voor alle veiligheid je account los van elkaar.
Maar goed, wil je het dan kan het zeker, zie: https://www.vodafone.nl/support/hulp-bij-my-vodafone.shtml
Hoi @Da5ke
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Mijn advies, voeg ze niet samen. Daar zijn al zoveel mensen die last hebben van het samen voegen. Of het e-mail is anders of je wachtwoord is opeens anders. Dus als je het mij vraagt, doe niet en hou, voor alle veiligheid je account los van elkaar.
Maar goed, wil je het dan kan het zeker, zie: https://www.vodafone.nl/support/hulp-bij-my-vodafone.shtml
Oke, dit is nu gelukt,
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.