Het was weer erg ingewikkeld om duidelijke, eenduidige informatie te krijgen over een sim-only abonnement.
Ik belde klantenservice om voor iemand die een eenvoudig abonnement wilde informatie te vragen. De vraag was wat voor abonnementen met alleen bellen en sms heeft u. Want op uw site zie ik alleen maar abonnementen met bellen+sms+internet.
Toch niet zo'n moeilijke vraag.
Maar ja dan moet er wel iemand met kennis van zaken zijn en dat is schaars.
Dus werd alles herhaald wat ik al op de site gezien had. Met internet in de bundel. Nogmaals aangegeven dat betrokken geen smartphone heeft. Antwoord o, maar die koopt zij dan misschien later wel.
Na nogmaals aangeven wat de vraag was en dat nee ook een antwoord is kwam het zogenaamde "scherp" abonnement aan de orde.
Ja en die info is nogal verstopt op de site. Ook de medewerker wist dat niet te vinden.
Uitieindelijk maar opgehangen.
Conclusie wil je snel duidelijkheid ga naar een andere provider. Binnen 5 minuten was het daar in orde..
O, Vodafone, o Vodafone doe eens wat aan de training van je personeel (tenzij je natuurlijk niets wil verkopen).