davod10

Gedreven Meedenker
  • 2447Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes

Abonnementen Informatie

Het was weer erg ingewikkeld om duidelijke, eenduidige informatie te krijgen over een sim-only abonnement.
Ik belde klantenservice om voor iemand die een eenvoudig abonnement wilde informatie te vragen. De vraag was wat voor abonnementen met alleen bellen en sms heeft u. Want op uw site zie ik alleen maar abonnementen met bellen+sms+internet.
Toch niet zo'n moeilijke vraag.
Maar ja dan moet er wel iemand met kennis van zaken zijn en dat is schaars.
Dus werd alles herhaald wat ik al op de site gezien had. Met internet in de bundel. Nogmaals aangegeven dat betrokken geen smartphone heeft. Antwoord o, maar die koopt zij dan misschien later wel.
Na nogmaals aangeven wat de vraag was en dat nee ook een antwoord is kwam het zogenaamde "scherp"  abonnement aan de orde.
Ja en die info is nogal verstopt op de site. Ook de medewerker wist dat niet te vinden.
Uitieindelijk maar opgehangen.
Conclusie wil je snel duidelijkheid ga naar een andere provider. Binnen 5 minuten was het daar in orde..
O, Vodafone, o Vodafone doe eens wat aan de training van je personeel (tenzij je natuurlijk niets wil verkopen).
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hey deHond,

Wat jammer om te horen dat je uiteindelijk bent overgestapt naar een andere provider! Dat vinden we natuurlijk niet leuk om te horen. 😞 Ook erg vervelend inderdaad dat de medewerker van onze klantenservice je geen volledige informatie heeft gegeven.

Ik wil je in ieder geval bedanken voor je feedback, dat is altijd welkom! Hopelijk kunnen we dit soort forum posts dan in de toekomst voorkomen.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hey deHond,

Wat jammer om te horen dat je uiteindelijk bent overgestapt naar een andere provider! Dat vinden we natuurlijk niet leuk om te horen. 😞 Ook erg vervelend inderdaad dat de medewerker van onze klantenservice je geen volledige informatie heeft gegeven.

Ik wil je in ieder geval bedanken voor je feedback, dat is altijd welkom! Hopelijk kunnen we dit soort forum posts dan in de toekomst voorkomen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic