Ik wist dat mijn abonnement al enige tijd de contractperiode was overschreden en was in de veronderstelling dat deze volgens de nieuwe richtlijnen met een maand telkens verlengt zou worden. Nu zie ik dat het abonnement zonder mijn medeweten op 5 december 2014 met een jaar is verlengt! Omdat ik uitging dat mijn contract was verlopen, heb ik een nieuw abonnement (Sim Only 1500) bij Hollandse Nieuwe en de
daarbij horende nummerportering aangevraagd. Koop ik nu niet de resterende maanden onterecht af?
Ik neem aan dat Vodafone niet zo met een vaste klant omgaat? Het hele gezin bij Vodafone als klant. Kan iemand van Vodafone op dit forum mij hiermee helpen en dit willen rechtzetten zo dat ik (weliswaar bij Hollandse Nieuwe) klant kan blijven bij Vodafone. Ik nog tot a.s. zondag 17 mei annuleren bij Hollands Nieuwe, dus hoop voor die tijd dat het is opgelost. Anders ben ik genoodzaakt alle vodafone abonnemnet te beeindigen en over te stappen naar een andere provider. Ik hoop niet dat het zo ver hoeft te komen.......
Alvast bedankt voor de medewerking.