tomnec

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sinds sept Vodafone maar nu nummerbehoud?

Sinds enige tijd ben ik klant van Vodafone. Echter heb ik ook een nummer bij T-mobile die ik actief gebruik. Dit nummer is opgezegd, maar zou ik graag gebruiken op mijn huidige Vodafone abbonement.

Is dat mogelijk en zo ja hoe kan ik dat voor elkaar krijgen?
3 Reacties 3
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Tomnec,

Dit is niet mogelijk. Nummerbehoud geldt alleen voor nieuwe abonnementen. Niet voor bestaande abonnementen. Dat geldt voor alle telecom-providers in Nederland.

Succes!

Netwerker
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Hi tomnec,

Heb je een Vodafone abonnement of prepaid? Want volgens mij kan het bij prepaid ook later.
En anders kun je altijd nog overwegen om voor een paar euro een nieuw prepaid kaartje te kopen en daar dan je nummer over te laten zetten, dan heb je hem in ieder geval daar op staan. Of je "bewaard" hem op deze manier totdat je abonnement is afgelopen en dan laat je die verlopen. Vraag dan weer een nieuw abonnement aan en porteer dan het nummer van de prepaid naar je nieuwe abonnement.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Bij Prepaid kan het inderdaad wel robertwebbe tomnec

Als je nu al prepaid gebruikt kun je zelfs nog ervoor kiezen om het nummer achteraf te laten overzetten op die bestaande simkaart. Je eigen nummer vervangt dan je huidige prepaid nummer. Zie ook deze link voor meer informatie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic