Beste Per,
Wat jij voorstelt, heb ik geprobeerd. Maar helaas weet niemand iets van een brief.
Ook staat er in de brief dat als je voor week 24 opzegt, dat het abonnement dan in week 24 beeindigd wordt, ook dit wordt aan de telefoon niet bevestigd, opzegtermijn is een maand.
Ben uiteindelijk naar de shop verwezen, kreeg daar wel gratis een sim kaart, maar nummer omzetten duurt 4 weken, kan dus toch een rekening verwachten van het veel duurdere abonnement.
De shop belde ook met dacht ik 0800-0200976 en het was mijn eigen schuld, de brief was gedateerd met 1 mei. Dat betekend dat ik dus 1 week de tijd had om alles te regelen.
Jammer dat mijn vader niet Youp van 't Hek heet, want dan was alles in een dag goed geregeld geweest
Jouw advies heb ik dus niet veel aan en ik heb het idee dat er bij Vodafone misschen wel vele wegen zijn, maar of die nou naar Rome leiden, ik weet het niet.