Gamespel

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Abonnement wijzingen

Mijn vrouw wilde haar abonnement wijzigen van een BSW Altijd 47,50 naar een BEL+SMS+WEB 200 voor 22,50 p/m maar dit kon niet doordat de voorwaarden per september verandert waren. Dit is leuk en aardig, maar met die voorwaarden zijn wij nooit akkoord gegaan en hebben wij ook nooit gezien!!

Zij kon wel naar een Red abo van 44 euro, maar de extra kosten zouden dan 50 euro zijn, wat met de voorwaarden waar zij akkoord mee gegaan is veel lager was.
Daarnaast bestaan de BSW abonnementen nog, dus die vlieger van dat abonnement bestaat niet meer gaat niet op!

5 Reacties 5
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi Gamespel,

Ik ken de details van het abonnement niet maar als in je voorwaarden staat dat het lager had moeten zijn dan moet er volgens die voorwaarden worden berekend. Laat je vrouw even contact opnemen met mijn collega's via Twitter of Facebook. Je kunt altijd maximaal 1 stap onder de prijs van het abonnement. Dat zou evt Red Essential kunnen worden denk ik. Mijn collega's zoeken dit graag voor haar uit.
Gamespel
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
De klantenservice kan of wil niets doen. Ik heb de vraag ook gesteld via Facebook, deze staat sinds vanmiddag 16:01 uur open en eigenlijk sturen zij ons ook weer naar de telefonische helpdesk.

Hier kloppen een aantal dingen niet...
1. Wij hebben nooit de nieuwe voorwaarden gezien, of zijn hier niet van op de hoogte gebracht.
2. Van een BSW Altijd 47,50 naar een Red Essential abonnement is niet dezelfde categorie of een verlaging (maar naar een ander soort abonnement), wel naar BSW 200!
3. 50 euro kosten hebben wij nooit van gehoord, omdat deze in de nieuwe voorwaarden staan. Wat wij weten is dat deze kosten veel lager zijn in onze voorwaarden.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Gamespel, zoals gezegd is het omzetten van een specifiek abonnement een vraag voor de collega's van de klantenservice. Zij kunnen de exacte voorwaarden van je abonnement met je bekijken (welke ook te vinden zijn via vodafone.nl/tarieven)
Gamespel
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Oh wat is dit weer mooi!!!!
Kan Vodafone niet 1 lijn aanhouden???!!!???

Stukje uit een mail die ik kreeg nadat ik via de vodafone website een klacht had ingedient:
"Houd er ook rekening mee dat er éénmalig €50,00 wijzigingskosten in rekening gebracht worden."

Vodafone via Facebook:
"je hebt helemaal gelijk, bij het abonnement van je vrouw wordt er slechts 20 euro berekend voor het wijzigen van het abonnement."

Echt ongelooflijk!!!!
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Gamespel, het kan dat een van mijn collega's zich vergist heeft. Kijk aub via facebook met hen naar de tarievenfolder bij jouw abonnement, dan weet je zeker wat het moet zijn en dat bedrag wordt ook in rekening gebracht.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic