Sanders84

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement via Coolblue

Vorige week woensdag heb ik in een coolblue winkel een Vodafone abonnement met nummerbehoud aangevraagd. Bij dit abonnement moest een bedrag worden bijbetaald en dit heb ik dan ook voldaan in de winkel.

Vrijdag heb ik gebeld naar Vodafone voor de status en jullie zouden nog wachten op gegevens van coolblue. Vervolgens heb ik coolblue gebeld en die gaf aan dat de aanvraag handmatig ingediend moest worden. De medewerker wist niet waarom. Uiteraard zegt mij dit niks.

Feit is dat ik gistermiddag een e-mail van coolblue heb gekregen waarin staat dat de aanvraag bij vodafone niet goed is gegaan door een interne server error. De aanvraag is nu weer opnieuw ingediend.

Wat mij betreft voelt het een en ander al niet goed. Ook gezien de berichten die op internet staan. Daarbij zit mijn huidige telefoon aan het eind van zijn levensduur. Het zou daarom fijn zijn als ik op korte termijn alvast mijn nieuwe telefoon in bezit kan krijgen.

Ik las dat het ook mogelijk is om je toestel in een Vodafone winkel op te halen, ook als het abonnement ergens anders is afgesloten? In de winkel zou namelijk direct bekeken kunnen worden of het nummerbehoud goedgekeurd wordt. Geldt dit ook voor mij?
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Normaliter is het niet mogelijk om een telefoon op te halen in een winkel die ergens anders is besteld. In dit geval zou je het abonnement moeten annuleren via coolblue en vervolgens het verlengen of afsluiten in een Vodafone winkel. Natuurlijk kun je ook afwachten. Om te zien wat je status is betreft de telefoon kun je het beste bellen met 0800-0560
Nummerbehoud wordt intern gedaan bij Vodafone. De klantenservice en de winkels kunnen hier de status van opvragen.
Sanders84
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als jullie mij net zo'n goed aanbod kunnen doen als via Coolblue dan wil ik dat best doen. Als ik kijk op jullie website liggen jullie prijzen en de prijzen via Coolblue wel erg ver uit elkaar. En dan bedoel ik het bedrag dat ik mpet bijbetalen voor het toestel.
Anonymous
Niet van toepassing
Het kan zijn dat coolblue andere prijzen heeft voor de toestellen. Indien dat het geval is zou ik hem persoonlijk niet annuleren.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic