DjindaS

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement vervroegd verlengen

Hallo,

Ik heb een Samsung Galaxy note 3. Sinds ongeveer een week doet 'ie het niet meer goed. Als de batterij ongeveer op 40% staat valt 'ie uit, start opnieuw op, valt weer uit en zo door tot de batterij helemaal leeg is. Als 'ie het wel een beetje normaal doet loopt de batterij heel snel leeg. Binnen 2 uur is de batterij helemaal leeg. Ook kloppen de tijd en data niet meer. Zo zitten er nog wel meer mankementen aan.

Mijn abonnement loopt dus 18 juli 2016 af. Het liefst zou ik nu eigenlijk m'n abonnement verlengen. Is dat mogelijk om deze redenen dat nu te doen?
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Normaliter kun je 4 maanden van te voren verlengen. De afdeling Loyalty kan een uitzondering maken. Echter is dit tot maar 6 maanden van te voren. Dit houdt in dat je dus pas kan verlengen in Januari.
Heb je het toestel al eens terug gezet naar fabrieksinstellingen, andere batterij geprobeerd etc?
DjindaS
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, heb ik allemaal al geprobeerd. Als ik naar een vodafone winkel ga, kunnen ze daar dan bepalen of het 6 maanden eerder kan, of moet ik daar echt voor bellen?
Anonymous
Niet van toepassing
Dit kan alleen via de afdeling Loyalty. Dit is niet mogelijk via de winkel
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Aangezien het niet via het forum kan worden opgelost, topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic