rburgt

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement verlengen

Na jaren schafte ik een mooie nieuwe Iphone aan. Dus ik bel naar Vodafone voor een ander abonnement met internet. 19 minuten later, kreeg ik te horen dat ik zou worden teruggebeld zodra een lijn (eindelijk) vrij was. Aardige service dus. 
De telefoniste belt zelf terug. Wij bespreken een  nieuw abonnement. Zij noteert alle gegevens. Ik kon na drie werkdagen aan de slag en een bevestiging volgde. 
Ik na drie werkdagen aan de slag, maar geen bevestiging. Na een korte vakantie, stuur ik een mail waar de overeenkomst bleef. Geen antwoord. Wel zag ik de maandelijks rekening online en viel achterover. Ruim 68 euro had ik verbruikt. Vooral internet! Dus bellen naar Vodafoon. Ineke aan de lijn. Aardige dame. Jammer dan, de telefoniste had niets vastgelegd. Ik had pech gehad. 

Klacht ingediend en nu maar wachten. Ongetwijfeld op een antwoord dat zich laat raden. Jammer meneer. Dag meneer. Dah Vodafone.
3 Reacties 3
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Nou nou, wat een ellende zeg 😞 Ik vind je eerste! reactie erg overdreven.

Natuurlijk is het niet leuk dat er niets is genoteerd. Dat je hierdoor kosten hebt gemaakt is nog minder fraai. Wat me verbaast is dat je de aanname doet dat je pech hebt gehad.

Je vermeld niet wat met Ineke is besproken. Dat je een klacht hebt ingediend is prima. Als men kan zien dat je voorheen nooit internette met je toestel, zullen ze hier vast coulant mee omgaan.

Succes iig!

rburgt
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ineke heeft inderdaad nog een poging gedaan bij 'sales', maar meldde terug dat er niets te regelen viel. Ik heb het abonnement opgezegd.
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Topic gesloten. Abonnement is reeds opgezegd.
Jammer!

Ik hoop dat we je ooit weer als nieuwe klant mogen ontvangen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic