rj_kap86

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement verlengen....

Beste Vodafone,

Ben nu al een tijdje klant bij jullie en ik vroeg mij af of ik, als ik mijn contract verleng met 2 jaar + nieuwe telefoon, ook eenmalige kosten van 30 euro zou moeten betalen??

Groetjes

Robert-Jan
7 Reacties 7
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo @rj_kap86

Bij het verlengen van je Vodafone abonnement naar een ander Vodafone abonnement betaal je geen aansluitkosten. Voorwaarde is dat de einddatum van je oorspronkelijke abonnements-overeenkomst niet verder is dan vier maanden in de toekomst. Of dat deze oorspronkelijke einddatum v.d. overeenkomst al is gepasseerd.

Website met meer informatie over verlengen: https://www.vodafone.nl/support/abonnementen/verlengen-of-opzeggen.shtml

Bedankt voor de kudo's die je aan dit antwoord kunt toekennen ;-))

Succes !

Netwerker
bliv

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Netwerker

Ik heb precies dezelfde vraag, en je hebt 'em wat mij betreft nog niet helemaal beantwoord, dus die kudo's hou ik nog even op zak! Op de pagina waarnaar je verwijst staat inderdaad dat je geen aansluitkosten betaalt bij verlenging. Als ik mijn verlengingsopties bekijk via My Vodafone, staat echter bij elke abonnementsvorm dat er op de eerste rekening €30,00 aan aansluitkosten in rekening zullen worden gebracht.

Hoe zit dat nou?
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@bliv

Bij verlenging hoef je geen aansluitkosten te betalen. @AstridG kan jij dit bevestigen?
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Dat klopt inderdaad. Je bent immers al aangesloten op het Vodafone Netwerk.
bliv

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oké @AstridG, maar waarom staat er bij de abonnementen dan dat er €30,00 in rekening wordt gebracht op de eerstvolgende rekening?

Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Vodafone moet de informatie op die aanbiedingen-pagina veranderen in:

Eenmalige aansluitkosten voor nieuwe klanten : €30,00 (Deze betaal je via je eerste telefoonrekening)


Goed punt.
Samen helpen we Vodafone nog betere informatie te verstrekken.
Duidelijkheid !!! Daar houden wij van als Vodafone klanten.

Hopelijk geeft een Moderator dit door aan haar / zijn collega's van het WebsiteTeam.

Succes !

Netwerker
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo allen,

Dit is inderdaad vreemd. We gaan even nakijken wat er precies misgaat en komen hier z.s.m. op terug!

Bedankt in ieder geval voor het aankaarten en meedenken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic