tbergman

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HTC One valt spontaan uit bij 30-40% batterij

Sinds de update van mijn HTC One naar versie 4.4.2 valt mijn telefoon af en toe uit als ik er mee bezig ben. Dit gebeurt steeds als mijn batterij rond de 30% tot 40% resterend heeft.

Als ik de telefoon weer aan probeer te zetten krijg ik even een splashscreen en valt hij daarna weer uit. Ik krijg hem dan niet meer aan zonder de oplader aan te sluiten. Als ik deze aansluit geeft de batterij opeens aan dat er nog een paar procent batterij over is.

Kan het zijn dat mijn batterij stuk is? Of zou het door de update komen? Ik heb mijn telefoon nog maar een maand.
3 Reacties 3
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi tbergman, welkom op het forum. Het kan eigenlijk allebei. Maak sowieso eerst even een backup van je gegevens. Zet het toestel dan terug naar de fabrieksinstellingen en update opnieuw. Als het echt pas sinds de update gebeurt denk ik dat er bij het installeren van de update iets mis gegaan is. Met opnieuw updaten los je dat weer op 🙂

Mocht het nu niet helpen, dan hebben we ook gelijk uitgesloten dat er iets mis is met de software. In dat geval zou ik even langsgaan in de Vodafone winkel. Of mocht je nou een kennis met precies hetzelfde toestel hebben, ruil dan een keer van batterij ofzo, dat werkt ook altijd goed als test 🙂
tbergman
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste BasT,
Ik heb mijn telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen, maar dat heeft niets geholpen. Inmiddels is ook het scherm van mijn telefoon een millimeter los gekomen van de rest van het toestel. Het lijkt er mij op dat iets achter het scherm (de batterij waarschijnlijk) is gaan uitzetten en daardoor het scherm naar buiten drukt. Ik weet dus vrijwel zeker dat het een hardwareprobleem is.Hoe kan ik het beste mijn toestel omruilen?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @tbergman ,

Waarschijnlijk kun je het toestel het beste even ter reparatie sturen bezoek daarvoor en winkel zodat zij het toestel kunnen opsturen en de oorzaak hiervan te vinden.
Het zou zeker en probleem bij de batterij kunnen zijn dat deze is opgebold wat altijd erg jammer is...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic