Gijswess

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement verlengen en toestelverzekering

Goedemiddag,

Op 4 januari 2014 loopt mijn abonnement af waarbij ik ook een toestelverzekering heb afgesloten.
Omdat het scherm van mijn telefoon is beschadigd wil ik deze aanstaande dinsdag ter reparatie aanbieden en gelijk op dezelfde dag mijn abonnement verlengen met een ander toestel zonder toestelverzekering.
Omdat het nieuwe abonnement meteen ingaat ben ik benieuwd of mijn oude toestel dan nog wel verzekerd is zodat de schade gedekt word. Mijn vraag is dan ook of dit het geval is of dat ik de reparatiekosten van mijn oude telefoon (waarvan het contract dus tot 4 januari loopt) zelf moet betalen?
Alvast heel erg bedankt!

Mvg,

Gijs
1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @Gijswess,

Je kunt bij het verlengen kiezen om de verzekering van je telefoon te blijven voortzetten of deze te laten vervallen. Wanneer je je verzekering laat voortzetten dan blijft je telefoon gewoon verzekerd. Houd wel rekening met de opzegtermijn van een maand. Het is ook belangrijk dat je de verzekering binnen 14 dagen na aankoop informeert wanneer je een andere mobiele telefoon neemt. Je kunt het beste voordat je verlengt contact opnemen met de verzekeraar via 043 387 02 72. Je kunt dan een claimnummer opvragen. Dit nummer heb je nodig om de kosten direct af te handelen met de verzekeraar. Kijk voor meer informatie ook eens in de voorwaarden van de Vodafone Garant verzekering.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic