toverjoker

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zeer slecht internet

Sinds een paar dagen zeer traag internet in rotterdam mijn galaxy note2 komt niet verder dan G ik zie geen 3g of H+ meer. vodafone heeft de boel vandaag gereset en moest mijn sim er even uit halen en opnieuw opstarten en hij zou dan na ongeveer een half uur weer goed zijn maar dat is niet gebeurd. mijn snelheid down is 0.04 en up 0.05 ik kan hier niks mee ik kan met pijn en moeite een web pagina openen en de buienradar duurt meer dan 1 minuut.
en nee het ligt niet aan mijn telefoon omdat die met een tele2 simkaart wel als de brandweer gaat.
Ik ben pas 3 maanden lid van fodafone en hoop maar dat dit probleem zich zelf op gaat lossen en dat dit niet te vaak gebeurd.
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
hellcat schreef:
Heb dit zelfde probleem ook sinds een paar maanden. Soms zelfs helemaal geen internet, maar dat lag aan de instellingen. Bij dat laatste hebben ze me in de Vodafonewinkel geholpen, al konden ze niet verklaren waarom de instellingen ineens niet meer klopte. Maar nu met regelmaat slecht bereik, gisteren in Amsterdam de hele dag geen internet en vandaag in Tilburg dito. Zonde van mijn abonbementskosten als ik alleen met wifi op internet kan. Ik ontvang overigens wel mail en facebookberichten...
Hi Hellcat,

Je bedoelt dus dat je alleen niet via de browser op internet kunt? Je geeft namelijk eerst aan dat je geen internet had maar je geeft ook aan dat je wel kunt mailen en Facebooken. Daar heb je toch internet voor nodig. 😉

Bekijk in context

9 Reacties 9
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Toverjoker, allereerst welkom op het forum! Er zijn inderdaad werkzaamheden/storingen in en rondom Rotterdam waardoor je hinder kunt ondervinden. We doen ons best het zo snel mogelijk op te lossen. Alvast bedankt voor het begrip in ieder geval.
toverjoker
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor jr reactie. Ik heb inmiddels het probleem gevonden. Mijn telefoon staat nu ingesteld op WCDMA in plaats op GSM Automatisch. Dit laatste is iets energie vriendelijker maar is traag.Dus het probleem lag niet bij Vodafone.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Goed om te horen! Thanks voor de terugkoppeling.
hellcat

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb dit zelfde probleem ook sinds een paar maanden. Soms zelfs helemaal geen internet, maar dat lag aan de instellingen. Bij dat laatste hebben ze me in de Vodafonewinkel geholpen, al konden ze niet verklaren waarom de instellingen ineens niet meer klopte. Maar nu met regelmaat slecht bereik, gisteren in Amsterdam de hele dag geen internet en vandaag in Tilburg dito. Zonde van mijn abonbementskosten als ik alleen met wifi op internet kan. Ik ontvang overigens wel mail en facebookberichten...
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
hellcat schreef:
Heb dit zelfde probleem ook sinds een paar maanden. Soms zelfs helemaal geen internet, maar dat lag aan de instellingen. Bij dat laatste hebben ze me in de Vodafonewinkel geholpen, al konden ze niet verklaren waarom de instellingen ineens niet meer klopte. Maar nu met regelmaat slecht bereik, gisteren in Amsterdam de hele dag geen internet en vandaag in Tilburg dito. Zonde van mijn abonbementskosten als ik alleen met wifi op internet kan. Ik ontvang overigens wel mail en facebookberichten...
Hi Hellcat,

Je bedoelt dus dat je alleen niet via de browser op internet kunt? Je geeft namelijk eerst aan dat je geen internet had maar je geeft ook aan dat je wel kunt mailen en Facebooken. Daar heb je toch internet voor nodig. 😉
kees44

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
In Nijmegen ook. Bijna nergens binnenshuis fatsoenlijk internet. Ping van minimaal 400 down 0.04, up 0.05., Meerdere keren geklaagd, maar dit blijkt normaal te zijn. Niet te gebruiken. Lekker nuttig dus. betaal je dik geld voor. Zie net dat je een ontvanger voor in je huis kan KOPEN? schandalig, Ook die Vodafone red-actie bleek op het laatste moment geweizigd van 2 jaar terug naar 1 jaar korting. Vodafone vet vet slecht, bedankt vodafone
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Kees,

Binnendekking kunnen we niet garanderen. Dit omdat er teveel omgevingsfactoren zijn die het signaal kunnen beinvloeden. Hier kunnen wij als provider geen rekening mee houden. Je kunt hiervoor wel een SignaalPlus apparaat aanschaffen. Zo te lezen heb je deze al bekeken. Dit zou een uitkomst kunnen bieden voor jouw slechte binnendekking.
kees44

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat een antwoord, NOT... Jullie mobiele internet is gewoon slecht. Smoesjes verkopen, daar zijn jullie goed in. maar beter nog in een arm afdraaien., wat heb je aan zulk slecht Internet? Mobiel nternet ( maar doet het bijna niet) !!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo @kees44,

Jammer om te lezen dat je er zo over denkt. Echter kan ik aan het antwoord van mijn collega niets wijzigen, binnendekking kunnen we niet garanderen. Kijk eens op deze site op het kopje 'signaalblokkers' om meer achtergrondinformatie te krijgen over wat het signaal blokkeert.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic