Ik ben al jarenlang klant bij jullie en op 12 september 2015 heb ik mijn abonnement verlengd. Op 12 november was de aanpassing van mijn abonnement nog steeds niet verwerkt, dus heb ik gebeld naar de klantenservice. Tot mijn grote verbazing werd daar verteld dat mijn aanvraag doorgestuurd is naar creditassessment voor een creditcheck. En dat terwijl ik al jarenlang klant ben en altijd netjes betaald heb.
Uiteraard meteen op 12 november een mailtje gestuurd naar creditassessment, maar 2 weken later nog steeds geen reactie.
Ik krijg bijna het idee dat, omdat mijn abonementskosten lager worden, dat jullie het gewoon achterhouden, zodat jullie nog een paar maanden het hogere bedrag ontvangen.
Ik vind dit dus echt niet normaal, jarenlang klant, krijg je bij het verlengen van je abonnement een creditcheck, 2 maanden na het verlengen nog niks gehoord en op mijn mailtjes krijg ik totaal geen reactie. Ik ga dit weekend maar eens bij andere providers kijken, want dit klopt gewoon niet.