Sanderk1985

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement verlengd, maar nog geen bericht over telefoon ontvangen

Goedemiddag,

Vorige week heb ik mijn abonnement via de website verlengd. De bevestiging dat mijn abonnement verlengd was ontving ik al snel, echter heb ik tot op heden geen enkel bericht over mijn bestelde telefoon ontvangen.

Hoe kan het dat dit zo lang duurt, terwijl de website aangaf dat het model op voorraad was?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@Sanderk1985 ,

Op het forum hebben wij geen inzicht in uw persoonlijke gegevens, op facebook + twitter hebben ze dit wel. uiteraard kan u voor direct antwoord altijd 1201 bellen. Dan krijgt u direct een medewerker aan de telefoon

Bekijk in context

6 Reacties 6
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Sanderk1985 ,

Erg vervelend dit. u kunt de status van u bestelling hier bekijken:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling/je-bestelling.shtml
Sanderk1985
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Leuke tool! Echter, er schijnt een technische storing te zijn, dus dat werkt niet..
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@Sanderk1985 ,

Als ik kies; ik wil met postcode en huisnummer inloggen, lukt het bij mij wel.

Sanderk1985
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vreemd allemaal dit.. Heb getracht een chat te starten via de app. Daar viel op een gegeven moment de verbinding weg.

Wel begreep ik dat er nog geen voorraad aan mijn bestelling was toegewezen? Nu werk ik in de logistiek en vraag ik me af waarom er op de website wordt vermeld dat een artikel op voorraad is en er vervolgens geen voorraad wordt toegewezen.

Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat een artikel een week niet op voorraad is en dat de aanbieder de klant niet eens informeert.
Sanderk1985
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Voor de duidelijkheid, ik krijg nog steeds een melding van een technische fout.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@Sanderk1985 ,

Op het forum hebben wij geen inzicht in uw persoonlijke gegevens, op facebook + twitter hebben ze dit wel. uiteraard kan u voor direct antwoord altijd 1201 bellen. Dan krijgt u direct een medewerker aan de telefoon
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic