kevinn-n

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement verlengd maar geen nieuws over het bestelde toestel?

Hallo,

Afgelopen donderdag ( 2 mei 2013 ) heb ik via de site mijn abonnement verlengd. Het gaat om een Vodafone RED abonnement incl. Samsung galaxy S4 van 44,- per maand en nog bijbetalen voor het toestel zelf. Ik heb een bevestiging voor dit ontvangen alleen waren alle prijzen in de mail 0,00. Ook is er tot nog toe niks van mijn rekening afgeschreven en kan ik nergens vinden of het toestel nou daadwerkelijk is besteld. Komt dit mailtje nog? Is het goed gegaan met het bestellen van een nieuw toestel? Waar kan ik dit vinden?

Met vriendelijke groet,

Kevin  Nieuwenhuijse
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi kevinn-n,

Je kunt je vraag inderdaad gewoon op onze Facebook-pagina stellen 🙂 Je kunt eventueel linken naar dit forumtopic.

Bekijk in context

3 Reacties 3
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi kevinn-n,

Het kan even duren voordat het bedrag van je rekening zal worden afgeschreven. Wel wil ik graag nakijken of je bestelling correct is doorgevoerd. Ik kan via het Forum helaas geen individuele klachten behandelen en ik wil je daarom vragen om deze vraag te stellen via Facebook of Twitter. Mijn collega's kunnen dan het een en ander nakijken.

kevinn-n
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo LindaM,

Bedankt voor je snelle reactie!
Dat ga ik even doen, moet ik dit gewoon op de Vodafone Nederland facebook posten om antwoord te krijgen.

met vriendelijke groet,

Kevin Nieuwenhuijse
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi kevinn-n,

Je kunt je vraag inderdaad gewoon op onze Facebook-pagina stellen 🙂 Je kunt eventueel linken naar dit forumtopic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic