Snoekie83

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Traag internet na verlenging HTC one X

Begin januari mijn abbo verlengt bel + sms + 4gb internet, ik ervaar vanaf dat moment last van een trage internetverbinding (vaak geen 3g). Apps geven heel vaak de melding geen internetverbinding.
Verder valt mijn toestel soms spontaan uit, welke vervolgacties adviseren jullie? WiFi functioneert ook minder goed dan de IPhone en IPad hier in huis, bekend euvel bij de HTC one X??
Ik hoor het graag.
3 Reacties 3
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi Snoekie83, dat klinkt niet zoals het zou moeten. Als je dit op alle locaties merkt, en ook op diverse wifi-netwerken, dan ligt het zeer waarschijnlijk aan het toestel. Voor reparatie kun je natuurlijk altijd bij ons terecht, zie voor meer informatie daarover deze link.

Ik zie overigens dat er mogelijk een verkeerd toestel wordt getoond op ons forum. Ik neem aan dat je je bericht met je HTC One X screef, en niet met de hier getoonde 'HTC Amaze 4G'? Zou je dan eens naar deze of deze pagina willen gaan (op je mobiel natuurlijk!), en dan in een reactie op dit bericht willen plaatsen welke 'User Agent String' daar getoond wordt? Alvast bedankt!
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
wat zijn de eerste 2 letters en eerste cijfers van het serienummer (ergens in de info over het toestel), alleen de eerste batches hebben een problem als de eerste twee cijfers groter dan 26 zijn zou je geen hardware probleem moeten hebben.

als je een vodafone gebrand toestel hebt loopt dat nogal achter met roms waardoor bezitters van die toestellen een hoop bugfixes mislopen die mensen met de standaaard versie van htc wel allang hebben.
Snoekie83
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beetje late reactie, hieronder de gevraagde info:

Mozilla/5.0 (Linux; U; Android 4.1.1; nl-nl; HTC_One_X Build/JRO03C) AppleWebKit/534.30 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Mobile Safari/534.30

Serienummer: SH31EW100107

Ik denk dat ik maar eens langs de vodafone winkel ga.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic