MDM

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement verlengd & iphone 5 besteld : geen enkele indicatie over orderstatus ????

1 Januari heb ik mijn abonnement online  verlengd en een iphone 5 besteld. De website geeft aan dat ik een orderbevestiging zal ontvangen  binnen 24 uur. Na 24 uur heb ik nog niets ontvangen. De website geeft aan dat ik support kan emailen en binnen 2 dagen een reactie zal ontvangen. Na 3 DAGEN  krijg ik pas een  reactie : de iphone zal deze week geleverd worden. Voor de zekerheid besluit ik de volgende dag toch nog maar te bellen. De website geeft aan dat de gemiddelde wachttijd 7 sec is,  na 5 minuten krijg ik iemand aan de telefoon ; de order staat nog open en er is geen enkele indicatie wanneer ik mijn toestel kan verwachten!!!!

Als Vodafone geen iphones op voorraad heeft, waarom geven ze dat dan niet aan op de site zoals tijdens de lancering? Via  Apple had ik het toestel al lang in huis kunnen hebben. Even geduld hebben vind ik niet erg, maar foutieve informatie en gebrek aan communicatie wel. Hoop nu op een duidelijke reactie, anders maar contract opzeggen.
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo MDM, welkom op ons forum!

Via het forum kan ik deze vraag helaas niet voor je beantwoorden. Zoals ook in onze forumregels staat is het forum een plaats voor &door gebruikers. Vragen over een specifiek product of dienst kunnen we hier niet beantwoorden, zoals bijvoorbeeld wat de status van een bestelling precies is.

Neem even contact met ons op via bijvoorbeeld onze Social Mediakanalen, dan zoeken we het voor je uit.
Omdat ik je hier verder niet kan helpen sluit ik bij deze dit topic.

Hopelijk zien we je hier nog veel, er is hier wel veel leuke en nuttige info te vinden!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic