em024

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement verlagen?

Ongeveer een jaar geleden bij Vodafone advies gevraagd over een abonnement ivm twijfel over oa aantal belminuten. Als advies het bel sms web 50 abonnement gekregen. Op mijn vraag of dat niet te hoog was, werd gezegd: geen probleem, de eerste maanden krijgt u 50% korting en daarna kunt u uw abonnement verlagen naar het gewenste aantal belminuten & mb's. Goed plan. En ook eerdere jaren was dat mogelijk. Dus nu contact opgenomen om dit abonnement te verlagen. Maar helaas, de voorwaarde is dat het abonnement maar met een stap verlaagd kan worden, dus niet naar mijn gewenste aantal belminuten en mb's zoals toegezegd. Op de site staat ook dat verlagen mogelijk is, met daarin 50 euro kosten verbonden, maar deze voorwaarde wordt niet vermeld. Jammer dat daar niet eerlijk advies over gegeven is bij het aflsluiten en verlengen, en dat Vodafone op deze manier klanten misleid.
2 Reacties 2
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey em024,

Het is altijd zo geweest dat je slechts 1 stap onder het oorspronkelijke abonnement kon verlagen. Ik vind het vervelend om te horen dat aan de telefoon iets anders gezegd is. Aan het verlagen van een abonnement zijn inderdaad kosten verbonden.
olaf

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Over die kosten kan ik wel iets terugvinden, maar op jullie site wordt er niet gesproken over slechts één stap onder het abonnement.. Sterker nog, met de zin "Pas je abonnement dan aan. Zo krijg je wat je nodig hebt.", suggereren jullie dat je inderdaad kan overstappen met de gewenste 'stap'.

https://www.vodafone.nl/support/abonnementen/wijzigen.shtml
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic