Sakujo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen email ontvangen, wat nu?

Vanmiddag, zo rond half 5, werd ik gebeld door zo'n miep van Vodafone en ik heb daar eigenlijk nooit zin in. Maar ik zat al heel lang te denken om mijn Prepaid om te laten zetten naar een abonnement, en dat was precies waarom deze dame belde. Dus allerlei gegevens doorgenomen, de hele rataplan. En ik zou dan ook nog een email krijgen, waar de info die ze mij had gegeven in zou staan. Maar nog niks gekregen. Ik ben heel erg duidelijk geweest met het geven van mijn email adres. Bij het email adres dat ik gebruik voor serieuze zaken moet ik eigenlijk altijd even een korte toelichting geven, en voor zover ik weet werd het gesnapt. Dus daar kan het vast en zeker niet aan liggen.
Mijn vraag is nu dus; hoe nu verder? Want via die email moest ik ook nog laten weten of ik inderdaad wel m'n prepaid om zou laten zetten of niet. (tenminste, als ik het goed heb onthouden...iets met een minder goed geheugen door psychische problemen) Of duren dergelijke mails gewoon lang voordat je ze krijgt? Een verificatie mail voor dit forum bijvoorbeeld niet, die had ik zo goed als meteen nadat ik op registreren had geklikt, waardoor die stress alleen maar hoger is geworden en bang ben dat ik eigenlijk gewoon knoepertje hard gescammed ben.
Ik heb trouwens ook nooit de survey SMS gekregen, om de dame die belde te beoordelen, nog een reden waarom ik nu heel erg bang ben dat ik gescammed ben.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Oei, @Sakuj kan me voorstellen dat je dit denkt. Het beste hiervoor kun je bellen met mijn collega's van status order via 0800-0560
Zij kunnen zien of er een bestelling is geplaatst en de bevestiging hiervan ook naar je doorsturen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Oei, @Sakuj kan me voorstellen dat je dit denkt. Het beste hiervoor kun je bellen met mijn collega's van status order via 0800-0560
Zij kunnen zien of er een bestelling is geplaatst en de bevestiging hiervan ook naar je doorsturen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Via het Forum kunnen we dit inderdaad niet verder nakijken. Topic wordt binnenkort gesloten.
Sakujo
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dankjewel! Meteen gebeld en ik ben sowieso al wat gerust gesteld, al moet ik nog even een dagje wachten. Iets met een verwerkingstijd van 48 uur.
Anonymous
Niet van toepassing
Super om te horen , gelukkig!!!
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic