AnnekeR

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement plotseling zakelijk?

Ik wilde net de blox voor extra data aanzetten, maar krijg de melding dat dit niet kan bij een zakelijk abonnement.
Ten eerste heb ik geen zakelijk abonnement en ten tweede kon ik vorige maand( 6 dagen geleden) nog wel overal bij.
Ik ga morgen op vakantie en wilde graag wat extra data kunnen gebruiken, maar ik kan u nergens meer bij.
Help!
3 Reacties 3
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Anneke,

Op welke manier heb je geprobeerd de bundel te activeren? Via My Vodafone of via SMS?
Double-G

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb op 25-10-2013 mijn abonnement verlengd met twee jaar icm de iPone 5S spacegrey 16GB, maar plotseling is volgens My Vodafone ook mijn abo veranderd in zakelijk?!?! Hoe kan dit? Ik heb toch echt gewoon een particulier abonnement!

Ik heb trouwens gewoon een bevestigingsmail gekregen dat mijn bestelling goed is aangekomen en een ordernummer ontvangen, maar inloggen hiermee om mijn orderstatus te bekijken is niet mogelijk. Dus ik vraag me ook af wanneer ik mijn 5S geleverd zal krijgen.

Guido
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Guido,

Met welk abonnement heb je dan verlengt? Normaal gesproken kan dit niet gebeuren, als je particulier bent kun je met hetzelfde nummer geen zakelijk contract afsluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic