Brandon brentje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Abonnement ophogen

Ik heb momenteel 10 gb maar is voor mij te weinig kan ik het laten verhogen naar 20 gb?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Brandon brentjes
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je Ziggo in huis? Dan extra dubbele data!
Zo niet, dan kan je altijd overstappen naar een hoger abonnement zonder kosten.

Ga je met regelmaat je bundels te buiten? Je kunt je abonnement elke maand gratis verhogen. Bel dan 0800-22 66 789. Je houdt dezelfde einddatum van je contract en het tegoed van je oude abonnement vervalt. Je krijgt een nieuw tegoed dat hoort bij je gewijzigde abonnement.

Ik zou met deze mensen contact opnemen en dan kunnen ze je daar prima mee helpen. Via de community is dit jammer genoeg niet mogelijk. Heb je geen Ziggo dan is er alleen nog de Red met 15GB of anders de Red Together met 40GB. Maar wie weet heeft Vodafone wel een andere aanbieding voor je om je aantal GB te verhogen. Dat kan je op bovenstaande nummer vragen.

Succes en laat nog even weten wat je hebt gedaan 😉

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Brandon brentjes
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je Ziggo in huis? Dan extra dubbele data!
Zo niet, dan kan je altijd overstappen naar een hoger abonnement zonder kosten.

Ga je met regelmaat je bundels te buiten? Je kunt je abonnement elke maand gratis verhogen. Bel dan 0800-22 66 789. Je houdt dezelfde einddatum van je contract en het tegoed van je oude abonnement vervalt. Je krijgt een nieuw tegoed dat hoort bij je gewijzigde abonnement.

Ik zou met deze mensen contact opnemen en dan kunnen ze je daar prima mee helpen. Via de community is dit jammer genoeg niet mogelijk. Heb je geen Ziggo dan is er alleen nog de Red met 15GB of anders de Red Together met 40GB. Maar wie weet heeft Vodafone wel een andere aanbieding voor je om je aantal GB te verhogen. Dat kan je op bovenstaande nummer vragen.

Succes en laat nog even weten wat je hebt gedaan 😉
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's Brandon brentjes?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Omdat er geen reactie is geweest, heb ik het topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic