Geachte Vodafone,
Naar aanleiding van de klacht (verwijzingsnr. 141205-001396 - 150115-001221)die ik heb gestuurd via de website en facebook heb ik een vervolg klacht. Vorig jaar rond oktober heb ik mijn Vodafone abonnement(mobiel nummer *edit*) opgezegd ivb dat mijn werk vergunning niet werd verlengd. Moest direct het land uit terug naar China. Tot mijn grote verbazing kreeg ik een slot nota van 7xx euro. Na meerdere malen contact gehad met de klachten afdeling heb ik de volgende situatie uitgelegd dat het echter om een uitzonderlijk geval ging. De medewerker toonde helemaal geen begrip ervoor en vertelde me dat ik eigenlijk mijn abonnement moest door laten lopen en verwees me naar de algemene voorwaarde.
Maar wat is het nut om de volgende verder te laten lopen en geen gebruik ervan kunnen maken?
Vind het onterecht dat ik nu de kosten moet opdraaien.
Kunnen jullie de zaak herinzien?
Met vriendelijke groet,
Justin Yim