Nico_Man

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement opgezegd wegens byzondere situatie achter af wel slotnota

Geachte Vodafone,

Naar aanleiding van de klacht (verwijzingsnr. 141205-001396 - 150115-001221)die ik heb gestuurd via de website en facebook heb ik een vervolg klacht. Vorig jaar rond oktober heb ik mijn Vodafone abonnement(mobiel nummer *edit*) opgezegd ivb dat mijn werk vergunning niet werd verlengd. Moest direct het land uit terug naar China. Tot mijn grote verbazing kreeg ik een slot nota van 7xx euro. Na meerdere malen contact gehad met de klachten afdeling heb ik de volgende situatie uitgelegd dat het echter om een uitzonderlijk geval ging. De medewerker toonde helemaal geen begrip ervoor en vertelde me dat ik eigenlijk mijn abonnement moest door laten lopen en verwees me naar de algemene voorwaarde.
Maar wat is het nut om de volgende verder te laten lopen en geen gebruik ervan kunnen maken?
Vind het onterecht dat ik nu de kosten moet opdraaien.

Kunnen jullie de zaak herinzien?

Met vriendelijke groet,
Justin Yim
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Nico_Man

Bij algemene vragen verwijzen we inderdaad door naar het forum. Dit is echter geen algemene vraag, maar een specifieke vraag waarvoor er echt contact nodig is met een medewerker van onze klantenservice. In dit geval kun je terecht bij al onze klantenservicekanalen. (Twitter, Facebook (openbaar), telefonische klantenservice, de chat).

Ik heb je bericht nu zelf aangepast omdat je gegevens er nog steeds in stonden.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo@Nico_Man,
Via het forum kunnen we geen individuele cases behandelen. De informatie die daarvoor nodig is, is privacy gevoelig.
Vandaar de vraag om je bericht te verwijderen zodat het mobiele nummer dat je noemt, niet publiek verschijnt.

Ik zie dat het opgegeven incidentnummer inmiddels is beantwoord. Mochten er nog vragen open staan, dan is er de mogelijkheid om te reageren op de gestuurde mail.

Groeten, Per



Nico_Man
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Per,
Ik weet niet hoe jullie organisatie in elkaar zitten, Klachten afdeling willen ze mij geen fatsoenlijk antwoord geven en verwijst me door naar de algemene voorwaarden. Probeer ik via facebook pagina van Vodafone klacht in te dienen verwijzen ze mij naar het Forum. En jij adviseerd mij weer om mijn bericht te verwijderen omdat mijn inactieve nr privacy gevoelig is?

Gaat lekker zo, en waar moet ik mijn klacht nu neer leggen?

Justin
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Nico_Man

Bij algemene vragen verwijzen we inderdaad door naar het forum. Dit is echter geen algemene vraag, maar een specifieke vraag waarvoor er echt contact nodig is met een medewerker van onze klantenservice. In dit geval kun je terecht bij al onze klantenservicekanalen. (Twitter, Facebook (openbaar), telefonische klantenservice, de chat).

Ik heb je bericht nu zelf aangepast omdat je gegevens er nog steeds in stonden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic