Dinetje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement omzetten van naam.

Hoi,
ik heb 1,5 week geleden mijn abbonement omgezet of naja de formulieren opgestuurd en er wordt mij telkens iets anders verteld..Maandag via twitter dat het woensdag geregeld zou zijn, dinsdag via de telefoon was het al donderdag en nu is het donderdag en is er nog niks veranderd. Ik kan vandaag mijn abbonement verlengen..en ik ben hard toe aan een nieuwe telefoon. Mijn huidige valt om het kwartier uit en bellen is al niet meer mogelijk vanwege uitvallen vastlopen etc. Dus eigenlijk betaal ik nu voor dingen wat toch niet werkt...beetje zonde.
Zou dit vandaag geregeld kunnen worden? Of gaat hier nog weer 1,5 week overheen. Aangezien de reageer periode max. 14 werkdagen is..

Groetjes en hopelijk komt er een redder in nood! Dat ik vanmiddag naar huis kan met een nieuwe telefoon.
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Dinetje, ik zou graag de ridder op het witte paard willen spelen, maar via het forum kan ik dat wat moeilijk. Neem toch even contact op met de klantenservice, met je gegevens erbij kunnen ze nakijken of eea al verwerkt is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic