Opvallend dat er geen andere mensen zijn die dit probleem hebben in dit forum. Ik heb in elk geval hetzelfde probleem; ik kan uberhaupt geen verbinding meer krijgen op mijn iPhone 5. In het begin ging alles goed, en ik was voor ongeveer 5 dagen erg blij met mijn iPhone. Nu is dat echter compleet veranderd.
Wat er mis is:
- iPhone is continu in staat van 'Searching...' betreft het netwerk.
- Het menutje Settings -> Carrier bestaat niet meer, dus ik kan ook geen netwerk handmatig selecteren.
Wat ik heb geprobeerd:
- Soft reboot (home-knop + knop rechtsboven op de iPhone)
- Hard reboot ('erase all content and setting'werkte niet, dus toen heb ik ge'restore'd van iTunes -> werkt nog steeds niet)
- Aan/uit, in vliegmodus, netwerk-setting resetten
De eerste 5 dagen had ik dus geen probleem, toen ongeveer 2 dagen waarin opnieuw opstarten en soft reboots soms werkten en nu werkt niks meer.
Ik heb uiteraard al veel fora geraadpleegd, oa. dezen hebben hetzelfde probleem en daar zijn veel varierende oplossingen gevonden die telkens uiteindelijk niet werken of bij geen enkele ander werkt:
https://discussions.apple.com/thread/4406617?start=0&tstart=0http://brianmorristech.com/?p=1007Met vriendelijke groet,
Tristan Schreuder Peters
06-28841177