Jarucyva

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement omzetten na keuze nieuw toestel?!

Goedenavond,

Ik heb een abonnement lopen bij Vodafone en ben al aan verlenging toe. Helaas heb ik nog geen toestel kunnen vinden die mij interesseert. Nu wil Vodafone mij een Sim Only abonnement (zodat ik dan minder hoeft te betalen per maand) aanbieden voor in de tussentijd, tot ik een geschikt toestel vind. Mocht ik bijv. na 4 maanden een toestel gezien hebben, dan ik per direct een 'nieuw' abonnement afsluiten met dàt toestel. Kan iemand mij dit bevestigen?

Alvast bedankt voor jullie tijd en aandacht.

Mvg,

Jason
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Jarucyva ,

Ik merk zelf dat vele winkels van Belcompany weggaan en daarvoor in de plaats komt Vodafone te staan het kan zo zijn dat op dat moment de winkel misschien al verplaatst is naar en Vodafone shop.

Is het namelijk en erg probleem dat je niet verder via kunt kunt verlengen? En misschien dat er ook nog andere suggesties hierbij komen van andere die denken dat dat de reden is.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @Jarucyva

Die mogelijkheid is er inderdaad. Er wordt dan een zogenaamd Smart abonnement aangesloten. Dat is maandelijks opzegbaar en je kunt dan later toch nog verlengen en een toestel erbij kiezen! 😄
Jarucyva
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi@Maartje,

Bedankt voor je antwoord!! Duidelijk!!

Gr. Jason
Jarucyva
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nu ben ik vandaag bij de Belcompany geweest (onderdeel van Vodafone) en zei vertelden me dat mijn contract in maart 2015 afloopt en bij hen niet kan verlengen. Kan dit alleen bij Vodafone zelf dan?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Jarucyva ,

Ik merk zelf dat vele winkels van Belcompany weggaan en daarvoor in de plaats komt Vodafone te staan het kan zo zijn dat op dat moment de winkel misschien al verplaatst is naar en Vodafone shop.

Is het namelijk en erg probleem dat je niet verder via kunt kunt verlengen? En misschien dat er ook nog andere suggesties hierbij komen van andere die denken dat dat de reden is.
Jarucyva
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb sinds 19 maart 2014 het abo omgezet omdat dat goedkoper zou zijn, totdat ik een geschikt toestel zou vinden. Alleen hebben die lutsers niet verteld dat waarschijnlijk alleen via Vodafone kan. Dus ik naar Belcompany en gevraagd om te verlengen. Keken ze in t systeem en zagen ze dat mijn abo op 19 maart 2015 verloopt. Dus kon daar niet verlengen. Als ik wist dat t alleen bij vodafone kon, had ik t niet gedaan. Begrijp je me?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic