Hmmm, dan denk je toch verkeerd "maar denk dat je voor Vodafone werkt gezien al je reacties hier". Regelmatig aangegeven dat ik NIET werkzaam ben bij Vodafone en sterker nog, ik heb NU niet eens meer een abonnement bij Vodafone. Dus met mijn antwoord help ik jou hiermee en niet Vodafone. Denken mag, maar gelijk hebben, doe je niet (wat betreft dat ik werkzaam ben bij Vodafone).
Wat betreft het aanpassen van je abonnement binnen 14 dagen en dat je dan je toestel terug moet sturen, geef ik je helemaal gelijk. Want waarom zou je je toestel helemaal terug moeten sturen, met daar nog eens het probleem dat ze hem niet accepteren omdat er al schade aan zou kunnen zitten. Of ze accepteren hem wel en wat doen ze dan met dat toestel? Sturen ze je die weer op of krijg je dan weer een nieuw toestel. Daarin HeleendeV, geef ik je helemaal gelijk!
Kom aub niet meer aanzetten dat ik voor Vodafone werk, want dat is niet zo. Dat je me zo vaak hier ziet, of hebt gezien, was omdat ik eerder wel klant ben geweest en SuperExpert hier was op de community. Nu ik geen klant meer ben bij Vodafone ben ik Expert geworden, omdat ik best wel veel weet (niet alles, nee, zeker niet!). Ik wens je veel succes met je vraag en Cecilia heeft je inmiddels antwoord gegeven (die is wel werkzaam bij Vodafone). 😁