Vindgeo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement met nieuwe simkaart

Aanvankelijk had ik een mobiel Ziggo abonnement en ben tijdelijk overgegaan naar Vodafone met nummerbehoud. Daar ik bij nader inzien toch liever bij Ziggo wilde blijven heb ik alles na 2 dagen geannuleerd en de simkaart aangetekend teruggestuurd. Na maand kreeg ik het bericht van Ziggo dat zij mijn abonnement hebben beëindigd. Na ruggespraak met Ziggo en Vodafone bleek dat Vodafone mijn nummer niet teruggegeven heeft aan Ziggo. Volgens een medewerker van Vodafone zou het meest eenvoudige zijn dat ik bij Vodafone blijf en een nieuwe simkaart ophaal in een Vodafone winkel. Daar Vodafone nog steeds beschikt over mijn telefoonnummer zou het zeer snel geregeld kunnen zijn. Echter het is nu toch zeker een tien uur geleden dat de nieuwe simkaart in mijn toestel geplaatst is, maar ik kan nog steeds niet bellen of sms'n. Hoe kan dit opgelost worden.
Bovenstaand probleem heb ik ook geplaatst op https://vodafone.gebruikers.eu/
4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goedemiddag Vindgeo,

Het beste is even contact op te nemen met de klantenservice. Dit kan eventueel online.

Is de simkaart ook geactiveerd? Zo niet dan kan dit via de klantenservice.
Zo wel, via het forum is er geen mogelijkheid om na te gaan wat er mis gaat.

Hopelijk lukt het toch zo verder.
Mocht je nog vragen hebben stel deze gerust.
Vindgeo
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben weer teruggegaan naar de Vodafonewinkel en nu bleek dat ik een verkeerde simkaart gekregen heb. Bij vervanging hiervan kon ik direct weer telefoneren en internetten. Mijn probleem is dus opgelost.
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te lezen Vindgeo
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic